Vacature website voor stages

• Ik snap niet echt waarom je het wiel opnieuw zou moeten uitvinden. Dat je het voor belgië doet, zou nog logisch zijn. Maar voor nederland is het zo niet nodig. We hebben daarvoor namelijk "Ekabo". Waar zelfs alle bedrijven bij aangesloten zijn die geacrediteerd zijn volgens hun regels en dus voldoen aan de voorwaarden. Wat geeft jou het gevoel dat bedrijven zich bij een nieuwe organisatie zullen aansluiten?

Je website is leuk, overzichtelijk en aantrekkelijk. Maar vooralleer je echt hiermee door kunt pakken.Zul je toch een erkende organisatie moeten worden voor bedrijven echt gebruik van je dienst gaan maken.
    • KampenRepair wrote:

Ik snap niet echt waarom je het wiel opnieuw zou moeten uitvinden. Dat je het voor belgië doet, zou nog logisch zijn. Maar voor nederland is het zo niet nodig. We hebben daarvoor namelijk "Ekabo". Waar zelfs alle bedrijven bij aangesloten zijn die geacrediteerd zijn volgens hun regels en dus voldoen aan de voorwaarden. Wat geeft jou het gevoel dat bedrijven zich bij een nieuwe organisatie zullen aansluiten?

Je website is leuk, overzichtelijk en aantrekkelijk. Maar vooralleer je echt hiermee door kunt pakken.Zul je toch een erkende organisatie moeten worden voor bedrijven echt gebruik van je dienst gaan maken.

Ecabo zal overgaan tot 1 instantie, is vorig jaar bij mij al duidelijk gemaakt

ecabo.nl/news/de-toekomst-van-ecabo/#.WMvmEzs1_RY
    • Ik ben het met de kritiek van anderen eens.
      Je hebt voornamelijk te maken met bedrijven en studenten, studenten hebben vaak via een eigen schoolportal toegang tot stage-adressen die ook meteen door de studie zijn goedgekeurd. Die gaan bijna niet op zoek naar andere mogelijkheden om aan adressen te komen..

Daarnaast heb je bedrijven, die werken maar al te graag samen met de scholen of zorgen dat ze aangesloten zijn bij Ecabo. Ook die gaan niet zomaar een andere site gebruiken om kenbaar te maken dat ze stageplaatsen hebben. Dat is namelijk weer een extra plaats die ze moeten gaan onderhouden en is vaak niet de tijd voor.

Je site ziet er mooi uit, maar voor de Nederlandse markt momenteel niet interessant. Wat je wel kan doen is het versimpelen van buitenlandse stages.
    • Wel zijn er in Nederland en ik denk ook in België een groep lichamelijk beperkte die toch een studie doen maar die hiervoor ook een stage moeten hebben. Hiervoor worden ze niet altijd ondersteund door de school en ook niet ieder bedrijf wil deze mensen hebben. Deze mensen moeten dus in hun eigen netwerk opzoek hiervoor zou deze website een uitkomst zijn.
    • Bedankt voor jullie berichten.
      Ik heb de website gemaakt, omdat ik van de tussenpersoon af wilde. Je hebt inderdaad op sommige scholen al platformen waar stages op staan, maar die worden dan meestal door school zelf beheert (zo zat het bij mijn school/studie, maar dit platform bestaat niet meer).
      Op mijn platform zijn er maar twee partijen, de student en het bedrijf. Dat is volgens mij het aantrekkelijke van mijn platform, voor zowel student als bedrijf. En daarnaast is het compleet gratis.
      Eigenaar Blom Development
      Web Developer
      HTML • CSS • PHP • SQL • JavaScript • jQuery • AngularJS • Node.JS • Java • Android • C# • .NET • Swift • PhoneGap • Cordova • Ionic