Sla client side page op naar HTML op server

  • Ik wil mijn pagina opslaan naar een HTML pagina op mijn server.


    Nu gebruik ik



    en dit slaat de pagina inderdaad op.


    ECHTER; nu heeft mijn pagina ook forms en velden. Ik wil dat het HTML bestand wordt gemaakt waar de ingevulde tekst op mijn tekst onderdelen ook zijn opgeslagen naar de HTML.


    Hoe krijg ik dat voor elkaar?


    AANVULLING: dit moet gebeuren zonder SUBMIT van een form. Bijvoorbeeld een AJAX call zou hiervoor kunnen om het op te slaan zonder refresh zodat de gebruiker kan blijven doorwerken.


    Groetjes Simone

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Maar ergens moet er een soort van gebruiker-interactie zijn zodat deze kan aangeven "nu wil ik iets opslaan". En het zou wel zo netjes zijn dat de gebruiker ook een soort van terugkoppeling krijgt dat de informatie is verstuurd.


    (tenzij je een soort keylogger probeert te bouwen uiteraard :p)


    Bij gebruikmaking van een AJAX-call wordt er in de achtergrond overigens nog steeds informatie "gesubmit" via een GET of POST request.


    Kun je een concrete toepassing of voorbeeld geven van gebruik? Wat probeer je te bouwen?


    EDIT: en waarom zou je dit willen opslaan naar HTML? Dit is redelijk ongestructureerd in die zin dat het veel moeite zou kosten om de informatie weer uit de pagina te vissen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!