Maffia source gezocht

• WHMCSAddons wrote:

ditu wrote:

Ik heb geen budget, maar heb geen zin in honderde euro's voor een maffia spel.

Ik kan zoiets niet online zetten.
      Heb je enig inzicht in hoeveel werk programmeren is voor iemand? Zou niet verwachten dat je iemand kan krijgen die op vrijwillige of 50/50 basis zal gaan programmeren. Crimespellen zijn de laatste jaren al minder geworden dus er valt niet echt iets op te verdienen.
      ik bedoel dat ik geen budget heb, dat het niet uitmaakt wat het ongeveer kost. Als het maar geen honderden euro's gaat kosten.
    • ditu wrote:

WHMCSAddons wrote:

ditu wrote:

Ik heb geen budget, maar heb geen zin in honderde euro's voor een maffia spel.

Ik kan zoiets niet online zetten.
      Heb je enig inzicht in hoeveel werk programmeren is voor iemand? Zou niet verwachten dat je iemand kan krijgen die op vrijwillige of 50/50 basis zal gaan programmeren. Crimespellen zijn de laatste jaren al minder geworden dus er valt niet echt iets op te verdienen.
      ik bedoel dat ik geen budget heb, dat het niet uitmaakt wat het ongeveer kost. Als het maar geen honderden euro's gaat kosten.
      In de meeste gevallen gaat het dus wel honderden euros kosten, bugvrij in ieder geval zeker.
      Eigenaar Blom Development
      Web Developer
      HTML • CSS • PHP • SQL • JavaScript • jQuery • AngularJS • Node.JS • Java • Android • C# • .NET • Swift • PhoneGap • Cordova • Ionic