Mijnmaffia source

  • Voor een klant heb ik een simpelere mijnmaffia-achtige website gerealiseerd. Helaas is dit project stilgelegd en heb ik dus nu een goed werkende source die niet is verkocht. Deze website laat gebruikers een eigen maffiaspel aanmaken. De source bevat de volgende opties:


    -Registreren (met captcha en activatie mail)
    -Inloggen
    -Logo van je maffiaspel veranderen
    -Achtergrond van je maffiaspel veranderen
    -Social media links van je maffiaspel veranderen
    -Coins kopen (Mollie)
    -Updates kopen (nog niet gekoppeld aan het maffiaspel zelf)
    -Meeste online leden
    -Grootste spel (ledenaantal)
    -Sterkste spelers (power)
    -Instellingen (wachtwoord veranderen, email veranderen, verdiensten instellingen en bedrijfsgegevens invullen)
    -En uiteraard wordt er een nieuw maffiaspel aangemaakt voor ieder nieuw lid


    De layout die er momenteel opstond was nog niet af en was ook als voorbeeld bedoelt. Kan uiteraard ook uitgebreid worden.


    Deze source is een goede basis om mee verder te werken en deze nog verder uit te breiden. De website zelf is geschreven in CodeIgniter. De source is volledig custom-made, niet verkocht en dus ook uniek. Heb je interesse of vragen? Dan kun je mij benaderen door een pb'tje. :)



    Online voorbeeld: http://rocketeerdesign.eu/work/sites/gamoking/

  • Ja er is een demoaccount. Dit account hoort bij het spel 'mafiagame'.


    Gebruikersnaam: 'Demoaccount'
    Wachtwoord: 'demoaccount'


    Richtprijs heb ik niet echt, omdat het eigenlijk niet de bedoeling was dat ik het hier zou verkopen. Ik wil dat het project vooral bij iemand komt die er iets mee gaat doen. Het gaat ook weer niet weg voor een belachelijk lage prijs.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!