Maffia script tegen betaling zoals maffiamind

  • Hallo


    Ik ben op zoek naar een maffia script , die net even wat anders is dan andere.


    Een paar vrienden hebben vroeger een spel gespeeld genaamd mafiosi en zouden hier dus een soort dergelijk script weer willen opstarten om hier wat fun in te hebben


    iemand die kan helpen eventueel tegen betaling..


    Script moet simpel zijn, Niet 100.000 functies maar wat wel belangrijk is zijn de volgende punten


    - Family script (geen clan) met een max van ongeveer 10 families , elk met een don,con,sot en hieronder capo's


    -Ontvoer script , Waar je leden kunt ontvoeren en hier vervolgens dingen mee kan doen. Laten gaan / vermoorden etc


    -Ov's en oc's


    - Geen aparte dingen zoals power, of dergelijke


    Hieronder een link wat wij ongeveer zoeken in een spel ( heb geprobeerd de eigenaar te benaderen maar kan helaas niks over deze jongen vinden....


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Heb je iets laat het me weten


    groetjes visserte


    PS: Dit is tegen betaling!

  • @Vulkano Heb jij destijds niet het script van maffiamind gekocht? Heb in een eerder bericht voorbij zien komen dat je in contact was met de eigenaar.

    Heb ik destijds ook. Dat was echter de "V1".


    Vervolgens e.e.a. laten aanpassen door de heer TJ Godee. Tot op de dag van vandaag heb ik de aanpassingen nooit ontvangen, uiteraard wel netjes betaalt..Ga niet met deze man in zee!

  • Heb ik destijds ook. Dat was echter de "V1".
    Vervolgens e.e.a. laten aanpassen door de heer TJ Godee. Tot op de dag van vandaag heb ik de aanpassingen nooit ontvangen, uiteraard wel netjes betaalt..Ga niet met deze man in zee!

    Vervelend zeg. Heb je v1 nog ergens? Verwacht niet dat het lukt om met godee in contact te komen. Misschien dat wij met v1 wel wat kunnen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!