Dat is de reden dat ik hem ook niet gekocht heb, er worden steeds aanpassingen aan het script gedaan en een ander jasje om heen gegooid en weer doorverkocht.
Ik had met Ferhat een afspraak gemaakt dat de source die ik toen der tijd gekocht had niet doorverkocht zou worden dit heb ik op papier met handtekening.
Maar omdat Ferhat het geld goed kon gebruiken heb ik één uitzondering gemaakt dat hij hem door mocht verkopen mits ik de updates gratis zou krijgen.
En wat denk je? updates zijn er niet geweest of ik moest ervoor betalen en de source is nu bij nog een andere partij doorverkocht.
Wat dus niet de bedoeling was!!
Ik had met Ferhat een afspraak gemaakt dat de source die ik toen der tijd gekocht had niet doorverkocht zou worden dit heb ik op papier met handtekening.
Maar omdat Ferhat het geld goed kon gebruiken heb ik één uitzondering gemaakt dat hij hem door mocht verkopen mits ik de updates gratis zou krijgen.
En wat denk je? updates zijn er niet geweest of ik moest ervoor betalen en de source is nu bij nog een andere partij doorverkocht.
Wat dus niet de bedoeling was!!
Hosting nodig met hoogwaardige kwaliteit? voor lage prijzen!
Bekijk onze website: hostingkwaliteit.com
Heb ik je goed geholpen? geef me dan een drankje via:
paypal.me
Bekijk onze website: hostingkwaliteit.com
Heb ik je goed geholpen? geef me dan een drankje via:
paypal.me