Gamoking Project

  • Beste leden,


    Op dit moment zijn wij bezig met een project waarbij iedereen zijn eigen maffiagame kan aanmaken, (een soort mijnmaffia).
    Alleen heb ik nu 4 vragen.


    1) De layout op gamoking.com haalt de font op via een externe site en hierdoor fade hij ik wil dit vast hebben staan hoe kan ik dit fixen?


    2) Bij het aanmaken van games is de link nu: gamoking.com/game/spelnaam hoe kan ik ervoor zorgen dat het: spelnaam.gamoking.com is? iets met *.gamoking.com in de dns
    instellen?


    3) Domeinnamen aanmaken in ruil voor gamo punten hoe kan ik bepaalde extensies laten registreren?


    4) Omdat per 2017 https:// voor sommige browsers verplicht is wil ik dit als uitbreiding verkopen voor de games, echter werkt dit via directadmin letsencrypt hoe kan ik deze
    games deze https:// geven omdat de game alleen in de database wordt aangemaakt en niet op directadmin zelf.


    Wij zijn tevens ook op zoek naar testers die alles willen documenteren kwa veiligheid en bugs.
    Leden die dit willen doen kunnen mij een prive bericht sturen!

  • 2)
    Je dient met de api van DirectAdmin een subdomein te laten maken. Waarin je vervolgens de bestanden in plaatst. Werk je met namservers? Dan moet je via DirectAdmin de subdomein wildcard invoeren of steeds automatisch laten toevoegen. Werk je met externe dns, dan vraag je het best aan hun, het kan soms verschillen. Indien het bij versio kan ik je die geven.


    3) domeinen kan je laten registeren bij transip of versio bijvoorbeeld. Je kan met hun api een domein aanmaken als ze hun punten/betaling hebben ingevoerd. Deze daarna niet vergeten toe te voegen in DirectAdmin.


    4) letsencrypt laat toe om eenmalig de domein te beveiligen en subdomein. Heb je later een nieuw subdomein heb je 2 mogelijkheden. Of je voert letsencrypt opnieuw uit (er staat wel een limiet op het totaal aantal subdomeinen) of je koopt een wildcard ssl. Die beveiligt alle subdomeinen direct zonder iets extra te doen na installatie.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!