ICTscripters updates

  • Beste ICT Scripter bezoeker,


    Na enkele maanden stil te hebben gezeten hebben we terug enkele nieuwe updates klaar! Hieronder een overzicht van wat we veranderd hebben.



    ICT Scripters Reclame
    Vanaf vandaag starten we met een extra mogelijkheid voor VIP leden. Elk VIP lid mag 1 topic aanmaken in het VIP Reclame forum om zijn of haar bedrijf te promoten waar andere leden kunnen in kijken en/of recensies plaatsen. De regels worden geplaatst in hetzelfde forumgedeelte.


    IT Talk
    Wie interessante filmpjes ziet i.v.m IT(op bijvoorbeeld YouTube) mag dit daar posten en delen met andere leden. Denk maar aan tips/tutorials/tools/...


    Winkel
    Door blogs te schrijven verdien je ITcoins, die kan je inruilen voor VIP en vanaf nu ook voor een .com/.be/.nl domeinnaam. Waarom nog domeinnamen kopen als je ze hier gratis kan verdienen door blogs te schrijven?


    VIP Voordelen
    Om de VIP wat aantrekkelijker te maken, hebben we enkele aanpassingen bedacht. Momenteel start dit in een testfase waarbij elk VIP lid Koen of mijzelf dient te contacteren om de extra's te krijgen. Indien er veel vraag naar is gaan we dit inbouwen.
    De extra's zijn als volgt:
    + 30 ITcoins bij het maken van een nieuwstopic
    + 60 ITcoins ipv 30 bij het maken van een blog


    Overige
    Verder hebben we nog enkele logo's toegevoegd of aangepast bovenaan in de menu. Dit om de lijst te vervolledigen.




    Met vriendelijke groeten,


    ICt Scripters Team

  • Dus wanneer je een titel koopt wordt het plaatsen van een blog ineens meer waard? Dit klinkt verkeerd als ik er over nadenk: betalen voor extra "waardering"?


    Als er dan toch een behoefte is aan meer blogs (of is dit enkel om de VIPpers meer te laten bloggen?), hoog dan de waardering voor alle blog(ger)s op, waarbij een blog wordt onderworpen aan een wat strengere kwaliteitscontrole waarbij ook wordt gekeken of het echt wat toevoegt (weet niet of een vertaling van een manual hier onder valt).


    EDIT: ben al een tijd aan mijn routing artikel aan het schaven maar dit doet mij nou niet bepaald sneller schrijven :/.

  • Dus wanneer je een titel koopt wordt het plaatsen van een blog ineens meer waard? Dit klinkt verkeerd als ik er over nadenk: betalen voor extra "waardering"?


    Als er dan toch een behoefte is aan meer blogs (of is dit enkel om de VIPpers meer te laten bloggen?), hoog dan de waardering voor alle blog(ger)s op, waarbij een blog wordt onderworpen aan een wat strengere kwaliteitscontrole waarbij ook wordt gekeken of het echt wat toevoegt (weet niet of een vertaling van een manual hier onder valt).


    EDIT: ben al een tijd aan mijn routing artikel aan het schaven maar dit doet mij nou niet bepaald sneller schrijven :/.


    We zochten een stimulans om VIP aan te kopen. Maar omdat dit een betalend iets is, zochten we een manier om het te kunnen (rapper) terug te gaan verdienen. Daarom de extra ITcoins.


    Extra's geven aan leden om meer content te krijgen kan inderdaad ook. We willen uiteraard niet dat leden rapper iets gaan schrijven dat mindergoed is. Indien het niets met IT te maken heeft of de content is te vergelijkend met de bron. Dan gaat die niet door.


    Maar totnu hebben de teamleden (bijna) niets moeten weigeren. Eenmaal ik terug meer tijd heb zal ik terug enkele blogs gaan schrijven ivm domotica, centos, php,...

    Geen teamlid die hierop nog gaat antwoorden?

    sorry, wegens drukt was ik dit vergeten!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!