Uitbreiding van Bringer

  • Een tijdje geleden kwam het Belgische postbedrijf Bpost met een app waar je zelf kan kiezen wie je pakket van A naar B brengt. De bezorger krijgt dan een kleine vergoeding voor het transport. Iedereen kan zich aanmelden als chauffeur je vult je beschikbaarheid in en vervolgens ook het soort voertuig waarmee je rijd dit is van belang voor de grote van de pakketten. Wie gebruikt maakt van deze service kan de desbetreffende chauffeur beoordelen op een sterrenschaal van een tot vijf sterren.


    Eerdere werkte de service alleen in Antwerpen. Vanaf deze week komen daar Brussel en Gent bij. Het Belgische Bpost kwam al enkele keren op de Nederlandse televisie omdat ze interesse hadden in het Nederlandse postbedrijf Postnl. Het Nederlandse postbedrijf ging niet op het bod in en geeft aan zelfstandig te willen blijven.


    Zou jij bij willen klussen als pakketbezorger?


    (bron)

  • In Nederland absoluut niet, hier worden de postbezorgers onder druk gezet door meer te bezorgen tegen een beter tarief. Laten ze dit maar eerst oplossen bij PostNL dan is het verder allemaal in orde, niks mis met PostNL trouwens :)


    Maar wel handig, vraag me alleen af of dit niet een voorgetrokken iets wordt..

  • Ik heb de Bringr app eens geïnstalleerd. maar na 24u zie ik nog steeds geen pakketjes die ik kan ophalen om te vervoeren.
    Er zijn dus nog geen personen in mijn regio die dit gebruiken.
    Spijtig, Wou dit wel eens uittesten om pakketjes rond te voeren XD

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!