Spel check - Grand Prix Racing Manager

  • Graag zou ik via deze weg mijn spel GPRM.nl willen laten checken. Sinds gister is het spel publiekelijk te spelen na een testfase van een ruim 1,5 maand. De ontwikkeling verder heeft ons zo'n 10 maanden gekost en is volledig custom gemaakt.


    Grand Prix Racing Manager (oftewel GPRM) is een spel waarin je manager kan worden van je eigen F1 team. Neem een coureur aan, zoek sponsors, ontwikkel je auto, train, kwalificeer en finish als eerste tijdens de live race! Ontmoet daarnaast andere spelers in de chat tijdens de live races en op het ingebouwde forum!


    Benieuwd naar jullie reacties! :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • het ziet er wel een tof spel uit, maar ik heb momenteel het gevoel na het kiezen van een sponsor, auto onderdelen, bieden van transfer dat ik nu niets meer kan doen. Tenzij ik het mis heb uiteraard. Naar mijn mening is dit wel een spel dat ik zou spelen. Maar dan zou ik meer opties willen.



    Ik kijk nog even verder en ik wacht nog mijn transfer af. Misschien zie ik iets "over het hoofd".

  • het ziet er wel een tof spel uit, maar ik heb momenteel het gevoel na het kiezen van een sponsor, auto onderdelen, bieden van transfer dat ik nu niets meer kan doen. Tenzij ik het mis heb uiteraard. Naar mijn mening is dit wel een spel dat ik zou spelen. Maar dan zou ik meer opties willen.



    Ik kijk nog even verder en ik wacht nog mijn transfer af. Misschien zie ik iets "over het hoofd".

    Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat je eerst een coureur moet aankopen en daarna kan trainen, kwalificeren en strategie bepalen. Wat voor opties mis je als je over 'meer opties spreekt?'


    Het ziet er modern en interessant uit. Echter denk ik dat je dit maar twee keer per week even hoeft te spelen. Ik zou er geen geld aan uitgeven de voordelen daarvan zijn na mijn idee geen geld waard.

    Bedankt Jesse. Wat zou volgens jou een betere middenweg hierin zijn? We hebben besloten om er geen pay2win game van te maken. We hopen binnen enkele weken jeugd te introduceren waarmee je ook kart races moet rijden. Dan wordt het al 3x per week spelen.

  • ik kan je niet direct zeggen wat je moet doen om het spel beter te maken. Anders zou ik het zelf even kunnen doen en concurrentie worden...


    Je moet eens goed nadenken en jezelf afvragen: waarom moet een speler bij jou terugkeren? Zoals het nu is, ben ik na 5 minuten weg omdat er niets te doen is. Ik zou het ook leuker vinden moest er een tutorial zijn. Nu moest ik alles zelf zoeken.


    Je kan bijvoorbeeld iets maken met garage en mecaniciens die voor je werken. Waar je veel kan aanpassen of je kan kijken voor meer doe training. Nu kan je laten trainen en is hij bezig. Je kan iets inbouwen waar de gebruiker online moet blijven ofzo....



    Dit zijn maar wilde ideetjes die natuurlijk kunnen uitgewerkt worden.....
    Denk er eens goed over na zou ik voorstellen...

  • Bij het upgraden van je auto gaat er volgens iets nog niet helemaal goed.. In de tabel heb je de opties 'normaal', 'spoed' en 'ontwikkeling'. Terwijl je in de selectbox kunt selecteren uit normaal, spoed en turbo. Wanneer je turbo selecteert gebeurt er niks.
    Het totaalbedrag heeft daarnaast ook niet dezelfde weergave als andere bedragen (10000 ipv 10.000).

  • Bedankt voor de opheldering. Een tutorial staat inderdaad op korte termijn op de planning. Rest van je post kan ik begrijpen en ga ik meenemen, al zou iedereen daar anders over denken. Thanks voor de feedback wederom.


    Bij het upgraden van je auto gaat er volgens iets nog niet helemaal goed.. In de tabel heb je de opties 'normaal', 'spoed' en 'ontwikkeling'. Terwijl je in de selectbox kunt selecteren uit normaal, spoed en turbo. Wanneer je turbo selecteert gebeurt er niks.
    Het totaalbedrag heeft daarnaast ook niet dezelfde weergave als andere bedragen (10000 ipv 10.000).

    Bedankt voor je feedback. Ik zal dit meenemen in de volgende update! Ik heb even turbo upgraden geprobeerd en bij mij werkt het wel nadat ik eerst de selectbox op turbo heb gezet en daarna upgraden. Wellicht had je te weinig geld?


    EDIT: Turbo upgrade is alleen voor managers met een betaald account, maar jij ziet die optie dus wel staan?

  • Bedankt voor je feedback. Ik zal dit meenemen in de volgende update! Ik heb even turbo upgraden geprobeerd en bij mij werkt het wel nadat ik eerst de selectbox op turbo heb gezet en daarna upgraden. Wellicht had je te weinig geld?


    EDIT: Turbo upgrade is alleen voor managers met een betaald account, maar jij ziet die optie dus wel staan?

    Ik zie turbo wel in de selectbox staan en ontwikkeling niet. In de tabel precies andersom.

  • Ik ben het ook met @Jesse en @Aaron eens dat er nog te weinig te doen is. Ik heb een coureur, sponsor, auto ontwikkelt, trainingen gedaan, gekwalificeerd en de rest van mijn geld aan merchandising uitgegeven.
    Nu is het wachten op de eerstvolgende race (over 2 dagen en 21 uur!), die kunnen naar mijn mening regelmatiger voorkomen.
    Of wat je al zegt, meer opties toevoegen. Maar met het karten ben je ook vrij snel klaar verwacht ik dan. Dus ook dat kan vaker dan 3x per week.

  • Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat je eerst een coureur moet aankopen en daarna kan trainen, kwalificeren en strategie bepalen. Wat voor opties mis je als je over 'meer opties spreekt?'

    Bedankt Jesse. Wat zou volgens jou een betere middenweg hierin zijn? We hebben besloten om er geen pay2win game van te maken. We hopen binnen enkele weken jeugd te introduceren waarmee je ook kart races moet rijden. Dan wordt het al 3x per week spelen.

    Wat ik vooral zie bij andere webgames is dat mensen pas geld gaan uitgeven wanneer ze er actief gebruik van kunnen maken Ik bedoel daarmee dat mensen meerdere uren per dag kunnen spelen en er profijt van kunnen hebben. Misschien kun je omdat ik nu niet uit de tekst kan opmaken wat de voordelen precies zijn er een promotie video van maken of iedere nieuwe speler 2 dagen de betaaldeversie ter beschikking stellen. Zo heb je meer kans dat de spelers blijven plakken.



    Ik ben het ook met @Jesse en @Aaron eens dat er nog te weinig te doen is. Ik heb een coureur, sponsor, auto ontwikkelt, trainingen gedaan, gekwalificeerd en de rest van mijn geld aan merchandising uitgegeven.
    Nu is het wachten op de eerstvolgende race (over 2 dagen en 21 uur!), die kunnen naar mijn mening regelmatiger voorkomen.
    Of wat je al zegt, meer opties toevoegen. Maar met het karten ben je ook vrij snel klaar verwacht ik dan. Dus ook dat kan vaker dan 3x per week.

    Je zou bijvoorbeeld iedere 3 uur een race laten starten en dat je dan kunt inschrijven voor races zodat als je aan het werk bent het spel gewoon stil ligt en wanneer je wil spelen dat je kan spelen.

  • Bedankt voor alle feedback. Hier kunnen we wat mee. Er staan al een aantal concepten in ontwikkeling die het mogelijk maken dat je vaker iets kan doen. Die hopen we de komende tijd verder uit te werken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!