Feedback over de website

  • Hallo :)


    Ik hoor graag jullie feedback over de website ruitenwissers.com. Het is een zeer eenvoudige website, we verkopen alleen ruitenwissers :)


    Omdat Nederlands niet onze thuismarkt is, horen we graag jullie mening over de website – is alles in orde en goed in de ogen van een Nederlandse shopper? Moeten we meer “Nederlandse” betalingsmethoden toevoegen? Is er nog iets anders dat vermeld dient te worden?


    We zijn op zoek naar “offsite SEO” voor deze website, dat als iemand iets te bieden heeft, neem dan contact met mij op (via PM of via het contactformulier op de website) :)

  • Het eerste wat me opviel is dat de CSS van WooCommerce nog aanwezig is. Bv bij een productselectie zie ik nog de roze buttons van WooCommerce. Deze stijl past dus niet bij je site.


    Jullie site is niet responsive. Stel, een klant zijn ruitenwisser is kapot en wilt is online kijken. Dan zal hij jullie site sowieso al niet bezoeken of als hij dit al doet gewoon negeren.


    Op de contactpagina staat jullie mailadres. Ok, maar doe dat in een afbeelding want anders ga je SPAM krijgen.


    Klantenbeoordeling: het is oké dat jullie al veel recensies hebben, maar de pagina is net iets te lang. Je komt een formulier onderaan tegen en dat formuliertje is toch wel wat belangrijk(er). Tevens zie ik onderaan deze pagina deze informatie; Ruitenwissers.com06/03/2016 - 19:15Ruitenwissers06/03/2016. Probeer dit weg te halen.


    Qua betalingsmogelijkheden zou ik gewoon bijna alles accepteren (denk aan iDeal, SoFort, Bancontact (=België) enzoverder. Je domeinnaam is in het Nederlands dus kan je Belgische en Nederlandse klanten krijgen.


    Over wat SEO, in je title-tag zie ik bv alleen Winkelmandje, niets van kernwoorden over je site, de naam van je site e.d. En als belangrijkste, dit is je description. Online verkoop van topkwaliteit ruitenwissers - ruitenwisserbladen. Dit zegt maar een beetje van wat je verkoopt, dus je SEO is gewoon, sorry dat ik het zo zeg, een nul.

  • Ik bekijk de website via mijn ipad.


    Het eerste wat mij opvalt is dat het tabje met het aantal items in het winkelmandje wat in de weg hangt. Momenteel hangt hangt het voor contact. Ik ben dus verplicht om te scrollen als ik het knopje contact wil gebruiken.


    Zoals Ferhat al zei, het is beter voor alle betaalmythodes aan te bieden voor NL alsook BE.


    En persoonlijk is het wat te druk voor mij. Soms klopt de lettertype groote ook niet. Hier is ze bijvoorbeeld te groot: https://www.ruitenwissers.com/category/ruitenwissers/page/7/


    Anders denk ik wel dat je er een klant bij hebt! Eenmaal mijn ruitenwissers bijna kapot zijn zal ik er wel kopen (mits mrcash erbij zit uiteraard)

  • Ik begrijp jullie mening maar snap niet waarom hij Belgische aanbieders moet plaatsen op zijn website. Begrijpende dat jullie in België wonen zie ik hem nergens aanbieden dat hij ook in België levert dus snap die link niet helemaal?


    Edit: keek even te vlug, zie op de website nu staan "Nederland + België"


    Verder ben ik het met @Ferhat.Remory eens dat WooCommerce nog goed zichtbaar is, het past inderdaad niet binnen de huidige opmaak van de website. Zou ook even naar je responsive gedeelte kijken als je ook verkeer op mobiel/tablet goed wil tonen aan je bezoekers.

  • Bedankt voor jullie antwoorden allemaal, dat waardeer ikzeer. We zullen zeker meer Nederlandse en Belgische betaalmethoden toevoegen enwe zullen de fouten die zijn genoemd door jullie nakijken. :)


    “Responsive” website design staat gepland voor volgendjaar :)

  • Bedankt voor jullie antwoorden allemaal, dat waardeer ikzeer. We zullen zeker meer Nederlandse en Belgische betaalmethoden toevoegen enwe zullen de fouten die zijn genoemd door jullie nakijken. :)


    “Responsive” website design staat gepland voor volgendjaar :)

    hou ons maar op de hoogte ;)
    Als je wilt kunnen we na de aanpassingen het nogmaals bekijken...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!