Er is een tijd van komen en...

  • Beste leden,


    Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de afgelopen tijd steeds minder actief geworden op het forum. De laatste tijd heb ik het erg druk gehad, waardoor ik steeds minder op de voorgrond heb kunnen doen. Na 4 jaar trouwe dienst heb ik dus besloten om mij bij mijn functie neer te leggen.
    Ik wil iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan mijn tijd bij ICTscripters. Om maar wat mensen te noemen:
    Koen, voor het opzetten van deze fantastische community.
    Jeffrey en Laurens, die onder andere samen met mij tegelijk zijn begonnen als moderator hier.
    @Aaron en @T.Nijborg die mij (achter de schermen) veel geholpen hebben.
    En natuurlijk jullie als community, waarvoor we het uiteindelijk allemaal doen!


    @Aaron zal mijn opvolger worden als beheerder. Ik wil hem graag veel succes en vooral plezier wensen in de functie. Ik zal aanblijven als adviserende staff, om me meer te focussen op wat ik leuk vind.


    Ik hoop iedereen nog veel te zien hier op het forum, dus tot de volgende keer!

  • Victor,


    Je was vanaf het begin voor mij een voorbeeld. Je hielp mij als ik in een dipje zat. Je hielp mijn ideetjes uitwerken. Er was altijd een moment waarbij je mij hielp.


    Nu verlaat je het team en neem ik de fakkel over, ik weet nu al dat ik het nooit zo goed zal kunnen doen zoals jij het deed!


    Hopelijk zien we je nog regelmatig hier terug, zodat we nog eens gezellig kunnen babbelen.


    Veel plezier alvast in het verder leven. Moest je ooit hulp nodig hebben of in de problemen zitten. Weet dat je mij altijd mag contacteren om je te helpen!



    Aaron

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!