Facebook Messenger

  • Beste ICT'er


    Facebook heeft onlangs 2 nieuwe aanpassingen aangekondigd.


    Ten eerste hebben ze EINDELIJK Facebook Messenger versleutelt. Voorheen kon dit wel al, maar dan moest je dit zelf inschakelen. Absurd toch?
    Met de laatste nieuwe update wordt dit automatisch aangezet. Bizar dat ze dit nog nooit eerder hebben gedaan.


    Ikzelf dacht dat Messenger al versleuteld was, blijkbaar dus niet. Maar gelukkig is dit nu standaard wel...



    Als laatste heeft Facebook ook messenger Lite uitegbracht. Dit voor toestellen die iets trager werken. denk maar aan oudere Android's.
    De standaard app werkt perfect op de nieuwste toestellen maar werd sloom op de oudere toestellen. Dit vindt ik echt een pluspunt! Je hebt dan wel niet alle functies beschikbaar maar je kan tenminste chatten en bellen via de app. en dit relatief terug rapper.



    Bron 1 & Bron 2

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Apple toestellen met de nieuwste software kan ook vertragend worden :). Vriendin van me heeft dit ervaren, ze had de software ge-update en de telefoon was hierop aanzienlijk trager dan voorheen.


    Anyhoe:
    Mooie updates, vindt het zelf ook wel apart dat ze versleuteling niet standaard aan hebben gezet. Denk dat iedereen dit tegenwoordig wel wenst binnen de App zodat alles veilig verzonden wordt.

  • Apple toestellen met de nieuwste software kan ook vertragend worden :). Vriendin van me heeft dit ervaren, ze had de software ge-update en de telefoon was hierop aanzienlijk trager dan voorheen.


    Anyhoe:
    Mooie updates, vindt het zelf ook wel apart dat ze versleuteling niet standaard aan hebben gezet. Denk dat iedereen dit tegenwoordig wel wenst binnen de App zodat alles veilig verzonden wordt.

    dat klopt ivm apple. Maar daar hebben ze geen lite versie voor (althans niet dat ik gevonden heb op mijn iphone). Moest je hem vinden mag je mij dit zeker laten weten! Mijn zus zal tevreden zijn met haar iphone 5 en de lite app

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!