Lening gezocht voor 3 maanden

  • Beste webmasters,
    Ik heb nu enkele maanden een bedrijf opgericht, enkel ben ik hiervoor opzoek naar een lening (mid xxxx) op korte termijn voor het starten van een reclame campagne. Nu ben ik hiervoor naar een bank geweest, echter doordat het een startend bedrijf is willen deze geen lening verstrekken.


    Nu ben ik dus opzoek naar een persoon (of bedrijf) welke deze lening wil verstrekken (tegen een rente percentage van 10 tot 15 procent). Bedrag wordt in drie maanden terug betaald.


    Indien u me hiermee kunt helpen hoor ik het graag, dan zal ik u de nodige uitleg over het bedrijf geven, en omzetcijfers.


    Alvast bedankt,
    Robin

  • Wat voor onderneming is het? Voor een reclame campagne alleen zul je echt geen lening krijgen. Lening-verstrekkers weten precies wat de response is op een reclame campagne en kunnen al een indicatie maken of iets gaat falen of niet.


    Ga gewoon netwerken, bouw connecties op en lever vooral goed werk af. Veel mensen nemen liever diensten af van kleinere bedrijven weet ik uit ervaring mits je werk gewoon van dezelfde kwaliteit is als dat van grote bedrijven. Ikzelf kom om van het werk terwijl ik echt nooooit reclame heb gemaakt.

  • Het gaat om een onderneming in de taxibranche, op dit moment wordt 2/3 van de reclamecampagne waar de financiering voor is door mijzelf betaald, echter is er nog een te kort van €5500,00 .


    Als zekerheid teken ik persoonlijk ook mee voor de lening, en daarnaast kan ook de taxi app als onderpand worden gegeven en 3 maanden full time als development door mij (PHP, JAVA, Javascript, Objective-c en SWIFT).

  • Het gaat om een onderneming in de taxibranche, op dit moment wordt 2/3 van de reclamecampagne waar de financiering voor is door mijzelf betaald, echter is er nog een te kort van €5500,00 .


    Als zekerheid teken ik persoonlijk ook mee voor de lening, en daarnaast kan ook de taxi app als onderpand worden gegeven en 3 maanden full time als development door mij (PHP, JAVA, Javascript, Objective-c en SWIFT).


    Bedoel dit niet rot dus probeer me goed te verwoorden.


    Een lening verstrekker zit niet te wachten op een wederdienst of een APP, als verstrekker wil je zekerheid dat je geld terug komt. Zoals bij een bank ook het geval is zal je onderpand moeten geven om überhaupt een lening te krijgen. Dit kan zijn van een pand tot goederen zoals auto etc.


    Met alle respect richting jou, je wilt natuurlijk iets opzetten. Alleen een APP en development skills heeft een lening verstrekker niks aan, dat biedt ook geen zekerheid over de lening waardoor ze zich geneigd voelen terug te trekken.

  • Ik kan eventueel ook een ander onderpand geven natuurlijk. Mocht je interesse hebben, kun je me anders eens je telefoonnummer sturen. Dan kunnen we eens alles doorspreken?


    Met vriendelijke groet,
    Robin

  • Dus er wordt gesproken over een reclamecampagne van 16.500 euro voor een taxionderneming met een app like "Uber", waarbij alle waarden in een goed idee zitten en niet zozeer in een product, als ik het goed begrijp? Want over de achtergrond vertel je erg weinig...


    Dan neem je wel een enorm risico om daar zoveel geld in te investeren als je niet eens weet of je concept werkt... Daarom zeg ik ga netwerken, zorg voor naamopbouw en dan komt het geld vanzelf...

  • Het gaat helemaal niet om een taxi app, een heel ander onderdeel van de taximarkt. Zoals ook aangegeven ga ik niet het volledige plan op een forum gooien, maar per pb wil ik het wel verstrekken aan echt geinteresseerde.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!