• een goedenavond.


    ik heb even een vraagje.
    ik ben mijn database van mijn maffia website kwijt ik kan deze niet meer vinden op de server en op mijn pc.
    de website werkt hierdoor ook niet meer.


    hoe kan ik nu een nieuwe database maken.
    ik heb op internet gelezen dat er ook script zijn die je in je mysql database plaats en die dan aan je website link koppelt en dan een database aanmaakt.
    ik hoop dat ik het zo goed uit leg maar zal nog even wat meer info geven.
    er is een script zegt men dat zelf een database aan kan maken klopt dat?
    klopt dit of is dit een sprookje?


    ik hoor het graag van jullie.


    bij voor baart dank.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Een database bouwen kan inderdaad vanuit een script zie: http://www.w3schools.com/php/php_mysql_create.asp
    Wat jij wil is denk ik een script die uitleest welke tabellen er nodig zijn vanuit het script en deze creëert. Dit is mogelijk alleen erg lastig en onpraktisch, je kan dus beter opzoek gaan naar de source veelal komen die net zoals wordpress met een bestand dat de database structuur maakt voor je. Maar hoe raak je een database kwijt?

  • Welke source gebruik je als basis? Mocht je niets aan de database hebben aangepast dan kan je opzoek gaan naar de source die je destijds hebt gebruikt en daarvan de database pakken.


    Anders heb je in ieder geval de basis database terug. Mocht je de source niet kunnen vinden op internet, geef dan even aan van welke je gebruik maakt, wellicht heb ik hem ergens nog liggen;)

  • Beste luc.


    bedankt voor de info.
    het gaat hier om een maffia game ik heb niets meer van die database maar dan ook geheel niets meer.
    echt wel jammer ik heb weel een ander database van een ander maffia game maar die werkt niet haha zal ook te mooi zijn als het wel werkt.
    ik ga kijken of ik nog iets kan vinden in de map maffia bij mij op de pc.
    dat woord zoeken heb zo 500 script in die map zitten en ja alle door elkaar :( :( maar goed kom hier op terug.


    en ik ga even kijken of ik iets heb dat script zo als hier boven woord genoemd woord.


    jullie horen van mij is leuk voor de winter.


    BEDANKT MENSEN

  • ik ben mijn database kwijt geraakt (gestolen van mij) dit om dat ik de website aan een maatje van mij heb geleend naam en ww door gegeven aan hem jij heeft de gehele map van het spel uit de server gehaat en de wat daar alles bij hoort dus heb ik nu niets meer.

  • ik ben mijn database kwijt geraakt (gestolen van mij) dit om dat ik de website aan een maatje van mij heb geleend naam en ww door gegeven aan hem jij heeft de gehele map van het spel uit de server gehaat en de wat daar alles bij hoort dus heb ik nu niets meer.

    Meestal hebben webhosting bedrijven backups staan. Kan je hun eens niet vragen om de bestanden terug te laten zetten?

  • dit heb ik al gedaan maar omdat ik te laat ben zo 1 jaar naar dat dit geurt is.


    maar goed even kijken of ik het via een andere weg kan hallen jullie horen van mij en of als jullie nog oplossing hebben hoor ik het graag van jullie


    bedankt

    Als je 1 jaar later om een backup vraagt ben je inderdaad niet erg op tijd. Veel backups worden ongeveer 1 week bewaard en daarna overschreven, anders zou je teveel backup data krijgen.


    Verstandig is altijd een eigen backup te maken, desnoods een externe server waar dit naartoe geschreven wordt. Zelf heb ik een NAS staan die enkele dingen als backup ontvangt waardoor ik zelf ook voorzien ben een backup.


    Persoonlijk denk ik dat je je verlies moet nemen en accepteren dat het niet meer te redden is.

  • beste whmcAddons
    het gaat er mijn om dat ik het script weer compleet heb en dat alles werkt en het is weer iets leuks voor mijn nachtdiensten.


    Ferhat. Remory
    ik heb nog wel dingen op mijn pc staan wat heb je nodig denk je.
    aan wat voor donatie denk je zo (€?) misschien een idee om het via de mail naar jou te doen??


    het is de oude urban maffia website daar gaat het om.
    ik hoor graag van je.

  • even een vraag een donatie wil ik best doen maar even eerlijk wat wil je als donatie er voor hebben?
    en kan ik een paypal kaart kopen in de winkel of zo ben er niet thuis in hoor dit ook graag van je.


    als de prijs goed is kan ik je zeggen ja en of nee oke.


    kan jij mij een pb doen met daar in je mailadres zo dat ik het script kan mailen naar je of zeg wat je nodig heb mail ik dat naar je maar ik denk dat ik beter alles naar jou kan mailen zo dat je er mee aan de slag kan.


    oke graag antwoord op vraag
    1 hoe veel donatie is redelijk? (wat wil je als donatie er voor hebben)
    2 Wat het je nodig van het script


    hoor het graag van je.
    groetjes Tigermaffia

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!