Progammeur voor een webapplicatie gezocht!

  • Hello you,



    Samen met een goede vriend van mij zijn we begonnen aan een mooi project. We zijn alleen nog opzoek naar een programmeur die over de volgende skills beschikt:

    • Kennis van Object Oriented Programming
    • Kennis van Software Design principes
    • In staat zijn architecturele beslissingen te nemen bij het opzetten van de website die leiden tot een schaalbare, uitbreidbare applicatie
    • Bijvoorkeur kennis hebben van PHP / MySQL
    • Meester zijn ReactJS + Redux (gebaseerd op ES6 syntax middels webpack, babel)
    • Kennis hebben van Parse server (open source mongodb op basis van nodejs)
    • Kennis van SCSS (sass) en bij voorkeur ervaring met Bourbon.io


    Heb jij genoeg tijd en wil jij werken aan een uniek project?



    Just PM me

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Mooi project? Vertel ons meer details! :)


    Is dit betaald of hoe moet ik me dit voorstellen?


    Als het een SPA is dan raad ik je Angularjs (EmberJS of KnockoutJS is ook prima) aan i.p.v. ReactJS, wat jij met mijn aanbeveling doet is jouw keuze.
    Ik heb met ReactJS gewerkt maar als je daarmee werkt zie je al gauw waar ReactJS voor dient, het view gedeelte.
    Als je bijvoorbeeld een structuur wilt aanhouden, validatie & communicatie (HTTP,WS) wilt regelen heb je al gauw een andere framework nodig denk aan jQuery, BackboneJS etc.


    Wat ik merk met ReactJS en in een team werken dat ieder zijn eigen structuur introduceert en het een eindeloze discussie wordt welke structuur je aanhoudt om spaghetti code zoveel mogelijk te voorkomen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!