Homepage aanpassingen

  • Beste leden/bezoekers,


    We hebben sinds enkele dagen een "aangepaste" homepage.


    In plaats van onze nieuwsberichten enkel te laten verschijnen en de recente activiteiten in het kort, hebben we dit verandert in de recente activiteiten en de nieuwste topics.


    Zo kan je door naar onze website te surfen al 3 topics in het kort lezen die recent zijn toegevoegd.


    We zijn er nog mee bezig, maar dit zijn de aanpassingen die tot nu toe gedaan zijn.
    Heb je zelf nog opmerkingen of tips? Gebruik onze Enquête of laat in dit topic een bericht achter.


    Naast dit willen we nogmaals benadrukken dat iedereen zijn bedrijfsgegevens kan plaatsen op zijn profiel. De VIP leden kunnen dit laten controleren door onze teamleden. Dit om uw bedrijf te promoten.



    Alvast bedankt,
    Het ICTscripters Team

  • Een slechte zet, dat we onnodige topics integraal door onze str*t krijgen gedrukt! Als iemand op de 'frontpage' komt wil hij nieuws lezen, en geen meuk zoals domeinnamen of wat dan ook.


    Opmerkelijke is zelfs dat een site-developer hierboven aangeeft dat het ook ruk is? Eh......

  • Ik ben er ook niet echt kapot van. Het is een beetje dubbelop nu, je hebt recente activiteiten en daaronder nog eens de laatste topics. Van mij hoeft dat niet, alleen nieuws wat door het team van ICTS wordt geplaatst zou hier moeten staan. Maar dat is mijn mening, misschien zijn er anderen die het wel fijn vinden.


    Opmerkelijke is zelfs dat een developer hierboven aangeeft dat het ook ruk is? Eh......

    Hoezo is dat opmerkelijk?
    We zitten hier op ICT scripters, dan denk ik bij mezelf dat merendeel hier developer is of iets in die branche.

  • Ik ben er ook niet echt kapot van. Het is een beetje dubbelop nu, je hebt recente activiteiten en daaronder nog eens de laatste topics. Van mij hoeft dat niet, alleen nieuws wat door het team van ICTS wordt geplaatst zou hier moeten staan. Maar dat is mijn mening, misschien zijn er anderen die het wel fijn vinden.


    Hoezo is dat opmerkelijk?We zitten hier op ICT scripters, dan denk ik bij mezelf dat merendeel hier developer is of iets in die branche.

    Hij heeft een crew-tagje met Developer...
    Kijk maar eens goed, of zijn die tagjes door iedereen te bedenken soms? :?

  • Ik denk ook dat het beter is om deze gescheiden te houden. Voornamelijk omdat forumberichten en (officiële) nieuwsberichten vanuit "de organisatie" nu eenmaal niet hetzelfde gewicht / dezelfde autoriteit (zouden moeten) hebben.


    Het hoort simpelweg niet bij elkaar. Appels !== peren.


    Ik heb proberen te beredeneren wat de beweegredenen zouden kunnen zijn om dit zo aan te pakken, maar ik kom er niet uit. Is dit omdat het "komkommertijd" is?


    Zo kan je door naar onze website te surfen al 3 topics in het kort lezen die recent zijn toegevoegd.

    Dit staat al in de zijkaders in "Latest posts in..."?

  • We zijn aan het kijken wat beter zou zijn. Een combinatie met nieuws van ICTscripters met topics of gescheiden.Na een week proefdraaien zullen we dit herbekijken om een definitief iets te kiezen.


    Sommigen vinden namelijk de recente activiteiten iets te druk, daarom zijn we aan het kijken om het eventueel aan te passen.

  • Beweegredenen:
    - Klachten dat in de recente activiteit bovenaan ook de likes stonden
    - Klachten dat we te weinig nieuws postten van ICTs zelf
    - Klachten dat de homepage zo kaal was, zonder foto's. Vandaar dat er af en toe nu berichten in kunnen komen met foto's.


    Beide klachten leken me niet geheel onterecht, vandaar deze test.

  • Ik vond de vorige lay-out er beter uit zien...
    Het ding met "Nieuwste topics..." vind ik er wat vreemd uit zien.
    Misschien is het beter om enkel ICTs nieuws of enkel ICT nieuws op de voorpagina te posten?


    Is het trouwens misschien een goed idee om wat mensen aan te stellen als nieuws posters?
    Zodoende dat er wat vaker ICT nieuws komt, dat ook een dergelijke kwaliteit heeft?

  • Ik vond de vorige lay-out er beter uit zien...
    Het ding met "Nieuwste topics..." vind ik er wat vreemd uit zien.
    Misschien is het beter om enkel ICTs nieuws of enkel ICT nieuws op de voorpagina te posten?


    Is het trouwens misschien een goed idee om wat mensen aan te stellen als nieuws posters?
    Zodoende dat er wat vaker ICT nieuws komt, dat ook een dergelijke kwaliteit heeft?

    voel je vrij om ook IT nieuws en blogs te posten...

  • - Klachten dat in de recente activiteit bovenaan ook de likes stonden

    Vind ik wel handig, hiermee kun je (opnieuw) iets onder de aandacht brengen. Je zou hier wellicht een optie van kunnen maken dat je dit uit kunt zetten als je hier niet van gediend bent?


    - Klachten dat we te weinig nieuws postten van ICTs zelf

    Zoals @Aaron al aangaf kun je hier zelf ook iets aan doen :). Het is altijd makkelijk roepen vanaf de tribune.


    Vaak is het ook beter om niets te zeggen als er niets te zeggen valt in plaats van de leemtes te vullen met blabla verhalen.


    En waarom pas je dan de News rubriek aan als er "klachten" zijn over het "Recent Activities" blok (zou dat niet "Recent Activity" moeten zijn trouwens?) of mis ik nu iets?


    - Klachten dat de homepage zo kaal was, zonder foto's. Vandaar dat er af en toe nu berichten in kunnen komen met foto's.

    Nieuws is in eerste instantie om te informeren, niet om te vermaken toch? Je kunt dit wel opvullen met memes of stockfoto's, maar het effect daarvan verliest toch snel zijn waarde imo.

  • Ah, de boel is weer teruggedraaid. Wel vreemd dat dit na directe klachten 3 maanden heeft moeten duren. maar oké.... Ik ben weer tevreden.

    Er waren inderdaad ledn die dit niet leuk vonden. Anderen wel.


    We hebben dit 3 maanden laten testen omdat je altijd eerst even moet wennen aan "het nieuwe".


    Maar uit statistieken en commentaar van leden, hebben we besloten dit terug naar het oude te plaatsen. Binnenkort volgt er nog meer nieuws over enkele aanpassingen die al geweest zijn en/of nog moeten komen.


    Ideetjes/tips/commentaar (positieve & negatieve) zijn steeds welkom!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!