crimesource v2.1 popup

  • ik ben bezig met crimesource 2.1 aan te passen naar engels met wat nieuwe modules etc.
    ik ben al redelijk ver met een map etc. probleem is ik irriteer me dood aan de rechter muisknop popup
    mensen mogen best weten dat ik de script heb van crimesource want ik heb het immers op mijn frontpage staan
    maar elke keer rechtermuisknop druk krijg je die domme pop up ik wil het weg(dit gebeurt in IE en Google chrome)
    ik heb meerdere keren geprobeerd het weg te halen via
    algemeen-nieuws.php
    ubb.inc.php
    scripts.js.php



    het gaat maar niet weg vroeg me af mischien doe ik het niet juist kan iemand mij vertellen wat ik moet weghalen van de script zodat het weggaat


    vroeg me af of het mischien in de ion code van include-config.php zit


    hopelijk kan iemand me helpen

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • met alle begrip snap ik waarom ze het hebben gedaan echter ik ben niet van plan om geld te verdienen met hun site. ik zal gewoon nog eren wie de codes hebben geschreven.
    ik vroeg me alleen af of er een mogelijkheid was om het weg te halen en waar ik het eventueel kon doen.


    in ieder geval begrijp ik dan dat het in de ion code zit en zal ik het maar dat gedeelte opnieuw moeten schrijven want hoe dan ook ik wil het niet hebben ze konden het ook als een stuk tekst doen ergens..
    popup is gewoon irritant.


    in iedergeval bedankt.
    ik zal zodra en.php klaar is uploaden voor mensen die graag een engels versie willen hebben van crimesource 2.1

  • hahaha dankje en ik denk dat het wel mogelijk is om de core te herschrijven en de scripts die niet gecodeerd zijn erop aan vast te koppelen.
    het zal waarschijnlijk veel tijd kosten..
    en heel mischien is het gewoon verstandig om niet lui te zijn en gewoon zelf een game te maken..
    zucht kost alleen veel meer tijd :P


    iig bedankt voor je eerlijkheid Ferhat

  • Het Javascript gedeelde zal wel in een php-file staan die geïnclude wordt. Alleen is deze gecodeerd.

    Wut? Tenzij IonCube of whatever een plugin heeft voor een browser zal de JavaScript niet geëncodeerd zijn omdat een browser iets moet kunnen doen met deze code aan de clientside (moet leesbaar/uitvoerbaar zijn als JavaScript)?


    Rmouseclicks afvangen als "beveiliging" is uit de tijd van webpagina's met frames en het gebruik van stripslashes() om SQL injectie te "voorkomen".


    Of ik moet het verkeerd begrijpen.

  • Maar alle HTML en (clientside) JavaScript code die de browser ontvangt is toch niet geëncodeerd? Als dat niet het geval is zou dat inhouden dat een browser speciale voorzieningen zou moeten hebben om met dat soort bestanden om te gaan?

    Tenzij het JavaScript gedeelte door PHP wordt outgeput. Dan is het lastig aanpassen.
    Maar je kan altijd slim zijn, en de DOM manipuleren ;)


    Maar het blijft verder gewoon een lame beveiliging.

  • Los van de juridische kwesties....


    Maar of het decoden goed werkt, is de vraag. Vaak werken die decoders via op reverse-enigineer basis, wat soms vreemde code oplevert.


    Maar decoden is niet de bedoeling. Ik neem aan dat zulke dingen ook vaak in de voorwaarden genoemd zijn.

  • @AarClay
    Er bestaan debuggers voor ionCube die redelijk accuraat zijn, legaal is het natuurlijk niet dat snapt de TS denk zelf ook wel.
    Het feit is wel dat als de code recentelijk door ionCube gehaald is op een verhoogde versie er nog niet openbaar een goede decoder bestaat.


    WHMCS hebben ze ook meerdere keren door een decoder gehaald met succes, wanneer WHMCS de PHP verhoogd en de encoder op de laatste versie draait wordt het lastiger. ionCube zit natuurlijk ook niet stil die zijn dagelijks bezig om het nog lastiger te maken voor de decoders.


    Edit:
    Ik ken wel een goede decoder maar ga deze niet openbaar vermelden omdat dit niet is toegestaan, zie regels:

    1.3 Pleeg geen inbreuk op auteursrechten, merkrechten of patenten.
    1.4 Discussies over illegaal verkregen software, hardware, broncodes of andere illegale praktijken zijn niet toegestaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!