Android - Recovery fix

  • Hallo iedereen



    een tijd terug had ik mijn telefoon root toegang willen geven, wat uiteindelijk gelukt is.
    Alleen het probleem dat ik nu heb is als volgt:


    Ik wil graag Android 6.0 op men telefoon willen zetten met de daarbij horende EMUI
    (Ik heb een Huawei P8 Lite met dus EMUI 3.1 atm)
    nu heb ik de zip op mijn PC staat van deze Android 6.0 met EMUI 4.0 maar wanneer ik deze via een lokale update wil uitvoeren opent hij dus de recovery die ik toen nodig had voor mijn root toegang (TWRP)...



    Nu als ik daarin probeer om die zip te installeren krijg ik een error, namelijk:

    Code
    Error flashing zip '/sdcard/Download/update.zip'

    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en eigenlijk mijn telefoon weer normaal kan gebruiken?


    (Root toegang heb ik al verwijderd, heb deze namelijk niet meer nodig)



    Alvast bedankt,
    Met vriendelijke groeten!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste


    ik heb uiteindelijk na enorm veel dingen proberen het probleem kunnen oplossen, ik heb de TWRP recovery die erop stond eraf gekregen, en zat toen blijkbaar zonder recovery image (wat best raar was omdat ik gewoon een nieuwe had geinstalleerd, namelijk de stock recovery) na een aantal keren opnieuw te proberen ben ik in fastboot mode geraakt om via daar een nieuwe recovery.img te pushen naar men telefoon, eens deze erop stond kon ik gewoon weer verder updaten zoals het hoorde te zijn! :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!