Gamingpoints | Startklare xbox live codes webshop| inclusief voorraad en leverancier

  • Betreft Gamingpoints.nl, een webshop voor
    Xbox live codes, werkt op een volledige geautomatiseerd systeem. Men
    besteld een van de producten doorloopt vervolgens de stappen, rekent af
    en krijgt gelijk de code op het beeldscherm en in de mailbox. De website
    draait op wordpress in combinatie met woocommerce en heeft een fraai
    premium theme met logo. Daarnaast is er een voorraad aanwezig t.w.v om
    en de nabij €100 euro, de verkoopwaarde ligt op het dubbele. Tevens
    wordt er een leverancier bij geleverd waar de desbetreffende codes
    kunnen worden ingekocht. Om een beeld te vormen over de inkoopprijzen,
    de twaalf maanden codes gaan voor 31 euro (verkoop rond de 45) bij
    grotere afname kan daar nog wat aan gedaan worden. De 3 maanden codes
    worden ingekocht rond de 11 euro. Daarnaast liggen er uiteraard kansen
    om uit te breiden naar bijvoorbeeld playstation plus e.d.



    Mocht je het systeem willen testen, dat kan uiteraard! Er staat
    momenteel een testmodule aan van Mollie. Hiervoor heb ik de codes
    aangevuld met een flink aantal exemplaren voor testdoeleinden. De
    meesten staan onder de 12 maanden codes, dus het handigste is om die te
    gebruiken.



    Eventueel kan er nog een klein klantenbestand bij worden geleverd van de
    vorige versie van de website. In het verleden zijn er verkopen geweest
    en in de tijd dat ik de website bezit heb ik enkele klanten uit
    Duitsland teleur moeten stellen in de testmodus. Potentie zit er zeker
    wel in er staat nu een mooie responsive website waar alleen nog teksten
    op moeten en enkele vertalingen nog moeten worden doorgevoerd. Ik
    verkoop de website omdat ik naast mijn opleiding en werk niet veel tijd
    overhoudt om het geheel draaiende te houden waardoor het een beetje
    heeft liggen te verstoffen.



    Kortom, wat je krijgt is:

    • Domeinnaam
    • Wordpress installatie met het script
    • Premium theme
    • Voorraad t.w.v 100 euro
    • Logo (inclusief AI file)

    Bieden vanaf 400 euro met voorraad en zonder mag je 'm voor rond de 300 overnemen (inclusief leverancier uiteraard)
    Levering is op factuur alle biedingen zijn exclusief btw!

  • Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function add_shortcode_param() in /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/shortcode/wd_vc.php:45 Stack trace: #0 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/wd_shortcode.php(55): require_once() #1 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/wd_shortcode.php(19): WD_Shortcode->initShortcodes() #2 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/wd_shortcode.php(112): WD_Shortcode->__construct() #3 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-settings.php(255): include_once('/home/u3103p168...') #4 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-config.php(99): require_once('/home/u3103p168...') #5 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/u3103p168...') #6 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-blog-header.php(13): require_once('/home in /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/shortcode/wd_vc.php on line 45

  • Mijn visual composer plugin hield er ineens mee op, website doet het voor de rest nog wel als de plugin verwijderd wordt. Enkel heb ik een support request lopen bij de themeboer om het op te lossen. De verkoop liep toch niet zo'n storm maar mocht je serieuze interesse hebben wil ik het wel even voor je live zetten, laat maar weten ;)

  • begrijp me niet verkeerd hoor maar je verkoopt een werkende site beter dan één die er mee op houdt omv één plugin, zeker voor 3-400.


    Hier geen interesse althans niet voor dit bedrag, maar wil je toch iig succes met de verkoop wensen.


    Met vriendelijke groet
    Dennie Kruizenga

  • @Dennii Het thema is gebouwd rondom de visual composer plugin dat is dus niet zomaar een plugin. het is nogal een essentieel onderdeel om het thema goed te laten functioneren. Het punt is dat alles prima werkte toen ik de advertenties plaatste. Beetje een slechte timing zullen we het maar noemen. De support van het thema is er onderhand wel eens aan het kijken ernaar maar dat is ook niet in een ogenblik geregeld helaas.


    @Jesse Het staat nu weer online, grotendeels werkend en wel ;)



    Overigens mochten er nog mensen interesse hebben ik sta wel open voor een goed bod met of zonder voorraad. Ik ben de moeilijkste niet ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!