ICT'ers gezocht! Voor onderzoek naar ICTers op de arbeidsmarkt

  • Beste mensen,


    Voor mijn stageonderzoek ben ik op zoek naar ICT’ers die mij meer kunnen vertellen over de arbeidsmarkt. Op dit moment studeer ik hbo Commerciële Economie op het Fontys en doe voor mijn stageopdracht onderzoek naar het gedrag van ICT’ers op de arbeidsmarkt.


    Voor dit onderzoek heb ik een enquête opgesteld en ik zou het zeer waarderen als jij mij hierbij kan helpen. Het invullen van de vragenlijst duurt minder dan 10 minuten en alle hulp is van harte welkom!


    Link: https://nl.surveymonkey.com/r/3CCRZWD


    Deelname aan het onderzoek is volledig anoniem en na afloop heb je de mogelijkheid om de onderzoeksresultaten te ontvangen.


    Alvast bij voorbaat dank,


    Roy Janssen
    Student Fontys Hogescholen

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb je enquête ingevuld, maar ik wil je nog wel een tip meegeven: vraag naar de woonplaats. Ik kan me namelijk voorstellen dat er een nogal groot verschil zit in de ratio vacatures / sollicitanten en dus ook de bijkomende procedures op dit gebied. Het kan een nogal vertekenend beeld geven voor je onderzoek als achteraf blijkt dat er een significant verschil zou bestaan tussen de verschillende regio's in het land.

  • Ik heb je enquête ingevuld, maar ik wil je nog wel een tip meegeven: vraag naar de woonplaats. Ik kan me namelijk voorstellen dat er een nogal groot verschil zit in de ratio vacatures / sollicitanten en dus ook de bijkomende procedures op dit gebied. Het kan een nogal vertekenend beeld geven voor je onderzoek als achteraf blijkt dat er een significant verschil zou bestaan tussen de verschillende regio's in het land.

    Hartelijk dank M. Jorritsma en ik begrijp het. Daarvoor dien ik nog een significantietoets uit te voeren a.d.h.v. de belangrijkste variabelen. Overigens staat de enquete uit in doelgroepen verdeeld over Nederland en niet locatie gespecificeerd. Uiteraard bestaat de kans dat alleen mensen van een specifieke regio deze invullen, daarvoor zal ik achteraf ook nog een doelgroepanalyse maken.


    Groetjes Roy

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!