Ark survival evolved

  • Hoi


    Dit is de eerste keer dat ik iets vraag op een forum, dus ik hoop dat mijn vraag te beantwoorden is.


    Ik heb het spel Ark s.e. gekocht en gedownload op mijn pc en ook volop gespeeld, maar nu was mijn C schijf vol en heb ik alles volgens de instructies op Steam verplaatst naar mijn D schijf waar ik nog veel ruimte op heb. Helaas weigert het programma nu op te starten en krijg ik steeds een foutmelding over het ontbreken van iets.
    Hoe kan ik het spel weer opnieuw herstellen of desnoods opnieuw downloaden zonder dat ik het ook weer moet betalen. Op Steam kom ik hier niet uit.


    Alvast bedankt.





    Het is gelukt! Bedankt voor de info. :thumbup:
    Vooral de instructies van T. Nijborg waren goed te volgen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Bestanden verwijderen via steam (Rechter muis knop in je steam library en dan bestanden verwijderen), vervolgens via steam instellingen een andere installatie map instellen, en dan opnieuw installeren, je krijgt dan automatisch de vraag in welke installatie map je het wil installeren en dan klik je gewoon de map op de schijf met meer dan genoeg ruimte.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Inderdaad wat @T.Nijborg zegt. Steam maakt ook een back-up in de cloud in de meeste gevallen ben je je spelvoortgang niet kwijt.

    Dit is niet het geval tenzij je dit zelf toestaat/instelt. Maar ze slaan niks automatisch op in de steam cloud. De spellen daarin tegen kunnen wel dingen van o.a multiplayer etc in hun cloud opslaan, en dit doen ze allemaal over het algemeen ook(Denk aan GTA5 bijvoorbeeld). Maar single player saves etc worden niet automatisch in de steam cloud gebackuped.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • De C-schijf is je systeemschijf. Ik zou hier persoonlijk nooit spellen op zetten. Ook applicaties en/of werkbestanden zouden eigenlijk op een ander station moeten staan. Dit scheelt je een hoop ellende mocht er ooit iets met je OS misgaan, je kunt dan in het meest ideale geval je C-schijf helemaal leeggooien en een clean install doen of een image terugzetten.


    Overweeg een snelle (iig leessnelheid)/grote dedicated SSD puur en alleen voor spellen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!