IPv6 en meer scripts

  • Beste leden,


    1) ICTscripters draait nu ook volledig op IPv6.
    Je kan ons dus ook in de toekomst blijven bezoeken. :)



    2) Enkele maanden geleden heeft PHPfreakz (PFZ), een soortgelijke community als ICTscripters, aangegeven te gaan stoppen.
    Wij hebben achter de schermen samengewerkt om te kijken of we de community konden helpen voortzetten.
    Ik ben hiervoor ook meermaals naar Nederland gereden. :)



    Doordat voortzetting van PFZ niet mogelijk bleek, hebben we de afgelopen weken hard gewerkt aan het overzetten van verschillende scripts vanuit de PFZ community naar ICTscripters. Dit uiteraard met toestemming van PFZ.
    Je kunt nu dus in onze downloadsectie verschillende nieuwe scripts terugvinden.



    De komende tijd zullen wij deze scripts nakijken en updaten indien nodig. Dit om de kwaliteit te waarborgen.



    - Het ICTscripters team

  • De komende tijd zullen wij deze scripts nakijken en updaten indien nodig.

    En testen? :p


    Dit om de kwaliteit te waarborgen.

    Is dit ook gebeurd / gebeurt dit ook met de hier reeds aanwezige scripts? :)


    Ik lees op hun site dat dit ook mogelijk betekent dat de site ophoudt met bestaan. Als het bovenstaande toch een soort van "reddingsoperatie van content" is, is er dan wellicht ook een mogelijkheid om andere content (zoals tutorials, ik geloof dat zij dat "WIKI's" noemen) ergens onder te brengen? Bijvoorbeeld in een blog?


    Ben ook benieuwd hoe het dan zit met auteursrecht enzo :)

  • Hallo FangorN,


    Voor testen hebben we geen tijd, maar als ondanks onze code review toch zou blijken dat iets niet werkt,
    helpen we met plezier je verder in ons forum. :)


    Wat betreft de bestaande content:
    daar hebben we dit gedaan toen we zijn overgegaan naar de huidige versie van ICTscripters.
    Nog niet zo heel lang geleden dus.


    Auteursrechten zijn in orde.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!