Facebook lanceert nieuwe emoties

  • Facebook rolt sinds vandaag een nieuwe update uit waarbij er nieuwe mogelijkheden worden toegevoegd om te reageren. Buiten de 'vind ik leuk' komen er nu ook de volgende opties bij : geweldig, grappig, verbluft, verdrietig en boos. Deze kun je aan klikken als je langer op de vind ik leuk knop blijft staan zonder te klikken. Eindelijk een oplossing voor de veel gevraagde 'dislike' voor als je iets niet leuk vind. Nu kun je op een passende manier reageren.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit soort emoticons zullen het niveau van ongenuanceerde meningen nooit ontstijgen.


    Het maakt niet uit hoeveel smaken je hebt, als je niet kunt motiveren waarom je iets vindt dan is de kans groot dat je maar wat roept (en niet eens weet waarom).


    (Dis)likes zijn een vorm van massahysterie. Het feit dat deze nu versterkt zijn met een collectie primaire emoties zegt mij genoeg :).

  • beetje overdreven allemaal... Moet nu eerst bij een bericht kijken wat ik nu in godsnaam moet invullen het anders verkeerd gelezen wordt.
    Wat was er mis met het duimpje... klik klaar...
    Ik gebruikte het ook meer als "lees bevestiging" , dat mensen zien dat je toch hun bericht gezien had cq gelezen had....


    draait allemaal wel erg door...


    p.s. O en wanneer kunnen wij hier van de nieuwe smiles genieten? Want vindik leuk bij een bericht is wel erg ouwewets :P

  • Ergens is het beter zo, want als je nu bijvoorbeeld op youtube (of 9gag) kijkt: daar basht iedereen op iedereen.


    Maar langs de andere kant is facebook wel minder anoniem dus dat zou normaal gezien ook al iets moeten schelen.
    Daar durft waarschijnlijk weer niemand een bericht van zijn vrienden te disliken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!