Linkpartner script gezocht

  • Ik ben opzoek naar een linkpartnersscript:


    Admin gedeelte:


    1] beveiligd met een gebruikersnaam / wachtwoord
    2] ik moet onbeperkte hoeveelheid rubrieken aan kunnen maken
    3] ik moet onbeperkte hoeveelheid sub rubrieken aan kunnen maken
    4] Ik moet onbeperkte hoeveelheid sub/ sub rubrieken aan kunnen maken (dit hoeft niet als verplicht gedaan te worden)
    5] Ik moet per subrubriek onbeperkte hoeveelheid links kunnen toevoegen
    6] de links moet ik als vet, in kleur, met tip e.d. kunnen aanmerken
    7] bij de links wil ik graag dat ik banners kan plaatsen in ieder formaat met iedere extensie zoals jpg, bmp enz.
    8] moet rubrieken kunnen sorteren op iedere volgorde die ik wil
    9] kleuren moet ik kunnen aanpassen met behulp van kleurcodes zoals de achtergrond kleur, letter kleur
    10] Er moet bijgehouden worden hoeveel er geklikt is op welke link
    11] Er moet een controle komen of een link dood is ja of de nee


    Voor de bezoeker:


    Links moeten weer gegeven worden per rubriek die ik aangemaakt heeft. Op de homepage ziet men dus rubrieken staan. Daar moet men eerst op klikken, dan op de sub rubrieken en dan worden de links zichtbaar, eventueel dus met bannner. Banner toevoegen is geen verplichting.


    Verder wil ik voor de bezoekers zichtbaar hebben de top tien van meest geklikte links.


    Dit moet uiteraard in nieuwste PHP versie geschreven worden. Hier hoeftgeen lay-out bij gemaakt worden. Maar ik zou het fijn vinden als ik de achtergrond kleuren, tekstkleuren e.d. via admin kan aanpassen.


    Dit mag je eventueel in zijn geheel maken, maar je mag ook gebruik maken van een bestaand script (gratis) en dit dan aanpassen naar wat ik wil hebben. Maar voorkeur gaat er naar uit om alles zelf te schrijven.


    Ik moet dit onbeperkt kunnen gebruiken, rechten komen bij mij te liggen.


    Graag een prijsopgave. Vragen over budget wordt niet beantwoord. Betaling kan cash, paypal of bankoverschrijving.


    Aanbiedingen kunnen gedaan worden via de e-mail:


    -Knip-


    of via deze site, maar via de mail reageer ik sneller.


    BEN REEDS VOORZIEN.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!