Interessant project

  • Beste leden,


    Zoals aan de titel te zien is, en zoals Victor al in een nieuwsbericht (klik) aangaf zijn we op de achtergrond met leuke en interessante functies/veranderingen bezig. Voor 1 van die projecten zijn we nu op zoek naar bèta testers. Ik kan in dit topic geen details geven hierover en als je hier aan mee doet mag je hierover dus ook niet over spreken tegen andere. Lekker geheim dus :P .


    Ben je al nieuwsgierig geworden? En lijkt het je leuk om een bèta tester te worden voor dit project, stuur mij dan even een prive berichtje waarom je mee wil doen, en waarom wij jou zouden moeten kiezen voor de bèta. We hebben maar een beperkt aantal plekken in deze bèta ronde dus wees er snel bij.


    Let op: Door mij een prive bericht te sturen ga je automatisch akkoord met het geheim houden van dit project. Indien dit niet nageleefd wordt zullen wij maatregelen treffen.


    Met vriendelijke groeten,
    T.Nijborg

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Als je geen handteking van iemand hebt voor een verklaring van geheimhouding, is het bovenstaande dan bindend?


    In principe is het inderdaad niet bindend. Wij gaan er gewoon van uit dat je je houdt aan de maakte afspraken omtrent meedoen aan het Beta project. Indien er niet aangehouden wordt nemen wij maatregelen om ervoor te zorgen dat het project niet openbaar wordt.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Als je geen handteking van iemand hebt voor een verklaring van geheimhouding, is het bovenstaande dan bindend?

    Naar Nederlands recht is het prima bindend :) (uitzonderingen mogelijk, zoals bijv. zeggen dat je je hier niet gebonden voor voelt in het berichtje)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!