• Beste


    ik wil al een hele tijd een bepaald iets maken, maar dit vereist het gebruik van sockets / websockets en dergelijke, alleen ben ik niet gewoon van de werken met server-side maar alleen client-side...


    Ik heb al een hele hoop tutorials bekeken, maar ik kan er zelf niet echt uitkomen hoe ik dit alles moet doen (website met login, wachtlijst ingaan, en een video afspelen wanneer het aan jouw beurt is) maar ik kan er maar niet aan uitgeraken hoe ik tewerk moet gaan (dit vooral doordat ik me niet echt in het server-side thuis voel...


    Eventueel hier iemand met ervaring die me hierbij zou kunnen helpen?


    Mvg

  • Ik heb hierzelf al onderzoek naar gedaan, en het zal nodig zijn om gebruik te maken van HTML, CSS, NodeJS (OAuth, Sockets, Express, MongoDB en dergelijke).


    Ook heb ik al verder gedacht, en wellicht als het mogelijk is om PHP, MySQL en NodeJS op een server te hebben, zou het register / login gedeelte eventueel zelfs via PHP / MySQL mogelijk zijn, juist op het gedeelte dan men ziet als men ingelogd is zal NodeJS met de sockets moeten komen om een YouTube video (via url waarschijnlijk) uit een JSON bestand te halen en af te spelen, en zodra deze video gedaan is, de video uit het JSON bestand halen en de volgende gebruiken om af te spelen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!