[GEZ] Reviewers voor webhosters

  • Voor mijn nieuwe concept ben ik opzoek naar mensen die het leuk vinden om reviews te schrijven over verschillende webhosters. De reviews worden opgezet volgens een standaard formule, maar laten voldoende ruimte om er je eigen draai aan te geven. Bij voorkeur zoek ik mensen voor langere tijd die meerdere reviews kunnen en willen schrijven, maar slechts af-en-toe een review schrijven behoort ook tot de mogelijkheden. De reviews dienen een formaat van ongeveer 1200-1500 woorden te hebben. Uiteraard is dat geen hele harde eis. De werkzaamheden bestaan uit drie delen:

    1. Het objectief beoordelen van de snelheid van de hoster. Hiervoor is een script ontwikkeld die dit geheel automatisch doet.
    2. Het subjectief beoordelen van de overige aspecten van de dienstverlening.
    3. Het beoordelen van de klantenservice door hier tenminste drie keer op verschillende momenten contact mee op te nemen.

    Wat zoek ik?

    • Mensen met voldoende kennis en beheersing van de Nederlandse taal.
    • Bijvoorkeur iemand die affiniteit heeft met de hosting-branch.
    • Iemand die in staat is om objectief over verschillende hosters te schrijven.

    De betaling zal worden gedaan per review, en bedraagt €25. Ervaring leert dat het met een beetje ervaring mogelijk is om ongeveer 2 reviews per uur te produceren, om een kleine indicatie van het uurloon te geven. Belangrijk om te vermelden is dat het hier niet gaat om een dienstverband, de reviewer verstuurt mij een factuur waarna deze betaald zal worden. BTW of KVK nummer is niet verplicht, verantwoordelijkheid voor de loonbelasting aangifte ligt bij de reviewer zelf.


    Er zijn op dit moment ruim voldoende (20+) opdrachten beschikbaar!


    Solliciteren?
    Heel graag! De sollicitatie procedure bestaat slechts uit 1 onderdeel, het schrijven van een review. Hieraan zitten de volgende voorwaarden verbonden:

    • Deze review zal onbetaald zijn, maar gebruikt worden om vanuit ons feedback te geven over de opbouw, inhoud, schrijfstijl en dat soort dingen
    • De review wordt enkel met jou toestemming gebruikt op de site en pas nadat er tenminste 1 betaalde review tegenover staat

    Bij intresse ontvang ik graag een bericht met wat informatie en een email-adres. Voor vragen ben ik in dit topic of via PB te bereiken :)

  • Wegens gebrek aan reviewers heb ik helaas het project (tijdelijk) stil moeten leggen. Dat betekend ook dat ik de hosters heb moeten afzeggen waardoor ik op dit moment geen mensen meer heb die een review van hun hosting zoeken.


    Mochten jullie interesse hebben om dit project op te pakken, kan ik daarin nog wel wat betekenen. Een betaling is ook zeker nog mogelijk - maar €25 per review zal hem niet meer worden ben ik bang...

  • Wanneer je een aantal bedrijven hebt wil ik best enkele reviews schrijven. Misschien is het een idee om je horizon wat te verbreden daar bedoel ik mee dat je niet alleen hosting partijen moet aanschrijven maar misschien ook websites of webshops zo krijg je ook meer reviews. Nu snap ik wel dat je met hosting gestart bent omdat dit in je branche ligt. Maar wellicht iets om overna te denken.

  • ook ik wil daar aan best meewerken heb in het verleden een aantal hostings gehad en ben op de hoogte van veel gebruikte software en hardware.


    Bij interesse stuur me een pm.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!