Blog toevoegen +30 ITcoins

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Blog toevoegen +30 ITcoins

Iets wat ik mij afvroeg (ik zal het wel gemist hebben) is het volgende: ik heb een blog(bericht) geplaatst, maar ik zie geen ITcoins bijgeschreven staan op mijn account.

Nu is het mij daar niet primair om te doen maar het zou een leuke bijkomstigheid zijn.

Mijn vraag is dan ook: gelden er nog extra condities naast het simpelweg plaatsen van een blogbericht? En misschien moeten er dan nog wat voorwaarden geplaatst worden bij die link want die is dan wellicht een beetje misleidend anders :).

Nu zou je de indruk kunnen hebben dat blogbericht plaatsen === 30 ITcoins maar dat gaat dus niet (direct) op blijkbaar :).
    • Ik heb het net getest en ik heb de ITcoins wel gekregen.
      Zou iemand van de leden het zien zitten om dit eens extra te testen door een goede blog te schrijven? :/

De enige voorwaarde is dat hij goedgekeurd wordt, maar bij blogs is dit onmiddellijk.
      ----------------------------------------------
      K.Rens
      Zaakvoerder DiMoWeb
      dimoweb.com
    • K.Rens wrote:

Zou iemand van de leden het zien zitten om dit eens extra te testen door een goede blog te schrijven?
      I see what you did there :).

K.Rens wrote:

De enige voorwaarde is dat hij goedgekeurd wordt, maar bij blogs is dit onmiddellijk.
      Mogelijk zit het daar dan in, omdat ik verder niet helemaal wist hoe de blogfunctionaliteit werkte (dit staat ook nergens expliciet beschreven?) heb ik in eerste instatie alles verborgen, zowel de blog, alsmede het eerste (test)artikel, deze had ik op "delayed publication" gezet. Toen mijn artikel af was heb ik de expliciete publicatiedatum uitgezet (de delayed publication verwijderd) maar dat was ook niet zo slim want toen kwam mijn artikel meteen op de derde plek van meest recente artikelen terecht omdat er dan blijkbaar de oorspronkelijke aanmaakdatum gepakt wordt (de huidige datum+tijd zou zinniger zijn?), die toen al menige dagen terug in de tijd was. Vervolgens kon ik dit ook niet meer ongedaan maken :s. Ik zie ook geen mogelijkheid om een artkel weer offline te halen?

Voordeel van uitgestelde publicatie is dat je zelf nog wat redactie kunt plegen voordat je het de buitenwereld inslingert, je kunt dan je eigen artikel in alle rust previewen zoals deze ook getoond wordt. Ik weet niet hoe de rest een artikel schrijft en publiceert? Gewoon knippen en plakken? :D