Korting op de LG Sunrise: Een pre-paid smartphone

  • Bij de Walmart is er deze week korting op de LG Sunrise: Een pre-paid smartphone. De Sunrise heeft 512 MB RAM geheugen en draait Android 4.4 KitKat. Het toestel wordt geleverd met 1.15 GB vrij intern geheugen en een 4 GB micro-sd kaart. Dat lijken best redelijke specificaties. Het display is echter niet al te best: een 3.8" scherm met een resolutie van 480 x 320. De kwaliteit van het display maakt het daardoor erg lastig om tekst te lezen op het toestel. Ook moet er loodrecht op het scherm worden gekeken om uberhaupt iets te kunnen zien. De meeste smartphones tegenwoordig hebben displays die rond de 16 miljoen kleuren kunnen laten zien. De Sunrise laat er niet meer dan 65.000 toe.


    Het display laat dus te wensen over en het lijkt het niet waard om honderden euro's uit te geven aan een toestel als de LG Sunrise. Gelukkig maar dus dat het toestel slechts $10 kost. Zou jij dit toestel aanschaffen als budget telefoon, of ga je liever voor een ouderwetse klapmobiel voor dezelfde prijs?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Liever een scherm breken van 10 dollar dan me huidige S3 ;)
    Al moet ik toegeven dat er al een barst in het scherm zit...

    Dat dacht ik eigenlijk precies ook, al vind ik dat je behalve het display nog best wel wat redelijke hardware en extra's krijgt voor $10. 5 GB geheugen meegeleverd is nog best wel wat en 512 MB RAM geheugen is ook niet verkeerd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!