[RATE WEBSITE] - Waarom lang als het korter kan!

  • Hallo,


    Allereerst, het is al iets dat regelmatig in de omloop is, dus het is geen nieuw concept.
    Wat wel handig is dat je enkele seconden laat passeren vooraleer je doorgaat. (er kan daar reclame gepost worden, zodat je er iets aan verdient.


    Als ik jou was, zou ik er reclame bij plaatsen, en mogelijkheid om "VIP" accounts te hebben...
    Zo kan je leden hebben die de reclame dus wegbetalen....
    (gratis leden = reclame, betalende = direct doorverwijzen)


    Het volgende grote nadeel is: het is mobiel vriendelijk, maar dan ook enkel mobiel.
    Er is niet echt een PC versie. Wat mij persoonlijk afschrikt om ernaartoe te gaan. En ik dus liever een andere URL shorter zou nemen.


    Stel jezelf eens de volgende vraag:
    Waarom moeten mensen jouw URL Shorter gebruiken? En geen ander van de concurrent?



    Al dezer tips zijn zeker niet slecht bedoeld! Dit is bedoeld als opbouwende kritiek.



    Met vriendelijke groeten,


    A.Tytgat

  • Bij mij gaat het er niet om of mensen mijn website gebruiken, Bij mij gaat het erom om wat ik kan en laat zien aan mensen.
    Bedankt voor je kritiek. Ik zal een verandering in maken voor het wegbetalen van reclame! Ik heb nog een project lopen en daarmee wil ik me als eerst mee bezig houden.

  • Voorheen wees deze URL naar de Koreaanse website van StarBucks (pagina bevat nu enkel een iframe naar de huidige URL, maar dat werkt niet waarschijnlijk vanwege same origin policy).


    Anyhoo, het ziet er niet naar uit dat jouw maaksel unicode ondersteunt.


    En een URL shortener met vertraging en reclame (waar je voor zou moeten betalen om deze te verwijderen? wut?), ik weet niet helemaal wie daar op zit te wachten. Er zijn volgens mij genoeg snelle(re) en gratis alternatieven.


    Ik kan hier ook niet helemaal uit afleiden wat jouw "kunnen" is; als ik naar de broncode van sturl.nl kijk dan is er in ieder geval nog ruimte voor verbetering want hier is nog het een en ander mis.


    Als dit bedoeld is als een soort demonstratie-site dan is het misschien een idee om daar wat meer (verschillende) dingen neer te zetten waaruit je kunnen blijkt, in plaats van een single-purpose-website (moet dat trouwens niet "statistics" zijn in plaats van "statics"?).


    En to be fair, de functionaliteit van deze site is niet bepaald complex of uitgebreid, dit zou een losstaand "script" kunnen zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!