CKeditor pastefromword

  • Hallo allemaal,


    Ik probeer op CKeditor de functie van pastefromword uit maar helaas kopieert
    hij niet de backgroundcolors mee van cellen, heeft iemand enig idee hoe dit valt op te lossen?


    (valt me nu pas op dat wanneer je het bericht opslaat dat hij geen enkele opmaak onthoudt, (ook borders etc. van tabellen niet)



    Ik las meerdere oplossingen op het internet maar geen een hiervan heeft helaas gewerkt.


    Iemand nog een idee?


    (wou de plugin erbij zetten maar helaas teveel karakters)

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

    Bewerkt één keer, laatst door R.Jipping ().

  • raar dat jij het probleem niet ondervindt. Ik heb dus een tabel in word gemaakt en hier background Colors in dus als ik dit kopiëren kopieert die wel netjes de tabel maar zonder de background Colors

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Ja ik kopieer ook geen word docu maar puur HTML en of CSS :P
    Misschien is dat ook het probleem, zou eens de documentatie checken rond die word functies op de website van ckeditor. Misschien doe je het verkeerd.


    Edit: Ik zie net dat pastefromword een addon is, zorg er ook voor dat deze ingeschakeld is (dus je ckeditor zelf samenstellen en de addon toevoegen) zorg ook dat je de juiste functies gebruik i.v.m. formatting enz documentatie: http://ckeditor.com/addon/pastefromword


    Ik raad je ook aan indien je deze addon en bijhorende functies gebruikt om je word document zo netjes mogelijk te houden, volgens de richtlijnen van word zelf om overbodige of ongewenste content te vermijden. Ik zie online veel problemen betreffende onzichtbare content dat mee gekopieerd word omdat mensen meerdere child elementen aanmaken voor bv maar 1 lijst..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!