• Uber heeft net een nieuwe dienst gelanceerd in Amerika (sommige steden): Uber Rush.


    Met dit nieuwe business model, willen ze de volgende industrie onwrichten: logistiek.


    Via Uber Rush kun je eenvoudig en goedkoop lokale mensen vinden die voor jou pakjes gaan afleveren.
    Een goedkope manier dus om pakjes te verzenden.


    External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Ik denk wel dat ik het zou gebruiken, ziet er cool uit.
    Zou jij je pakje vertrouwen aan de rusher's?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Twee punten:
    (OVERHEAD) Ik denk niet dat als goederen zo vaak van handen wisselen tussen bron en eindbestemming dat de tracking zo soepel zal gaan :). Als ergens het stokje (de tracking van het overdragen) vergeten wordt door te geven in deze estafette...


    (KWALITEIT, KWANTITEIT) Mogelijk zie je dit ook al in Nederland: de postbezorging is een soort van free-for-all-when-you-want feest geworden, het is een loterij wanneer een verzending aankomt. Beter is om één, of zo min mogelijk (professionele) partijen de bezorging te laten verrichten.


    Het is overigens ontwrichten ;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!