kleuren webshop...

  • why gelijk zo negatief? :) ik heb het inderdaad van mijnwebwinkel ik heb niet gezegd dat ik het zelf gemaakt hebt, ik kan de indeling en modules etc kleur veranderen in het mijnwebwinkel login.


    Wat ik vroeg is of de kleuren en de indeling goed is zo, of het inderaad niet 'afschrikt' en of er tips zijn voor mij en mijn webshop


    edit: heb het gewijzigd

  • Beste,


    De kleuren vind ik persoonlijk "gewoon" omdat het een standaard layout is voor een webwinkel.


    Daarbij komt dat ik het onprofessioneel over vind komen dat het een mijnwebwinkel website is.


    TIP:
    Tegenwoordig kan je met een beetje hulp een eigen webshop bouwen met bijvoorbeeld opencart, prestashop of magento.


    Hier kan je namelijk dan een eigen draai aangeven die naar jouw wensen zijn en zal je ook meer klanten door genereren.


    Ook zijn er veel meer modules beschikbaar waarmee je al ver op weg mee bent dan.


    Voor de rest heb ik er niks op aan te merken, kwa producten e.d zal wel via dropshipping gaan??


    Groet,
    Starohosting

  • Rechts bovenin staat de tekst "morgen in huis indien op ..." het woord indien valt bijna helemaal weg. Ik weet niet of het zo hoort maar als het zo hoort vindt ik dit zeer onprofessioneel overkomen.


    Dat je het met mijnwebwinkel hebt gedaan snap ik aan de ene kant wel om er weinig werk aan te hebben en het ziet er op zich netjes uit.


    TIP:


    Laat door iemand je website een of regelmatig checken op fouten bijvoorbeeld die ik hier boven heb genoemd.

  • Zoals hier boven al gezegd; zeker voor een bedrijf kan het eigenlijk niet om geen professionele webhosting te hebben. Verder is wit en blauw een klassieke combinatie die prima werkt maar wel een beetje saai is. Je hebt op internet prima sites waar je makkelijk een "color scheme" kan vinden, bijvoorbeeld https://coolors.co. Probeer anders daar eens wat originelere kleuren vandaan te halen, daar krijgt je site wat meer emotie van :P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!