hostnet werkt niet mee?

  • Beste,


    Ik heb een host bij 'hostnet' (geen reclame) en elke x stoot ik tegen iets aan. op me xampp localhost werkte wat ik gescript hebt helemaal goed. nu ik het upload werkt et niet?


    Nu werkt de optie Header location niet?
    Wat ik ook probeer:S


    Code
    if($check == 1)
    	{
    		header('Location: /waarom-cheaptaxi.html');
    	}
    Code
    if($check == 1)
    	{
    		ob_start();
    		header('Location: /waarom-cheaptaxi.html', true, 302);
    		exit;
    	}

    Van alles al geprobeerd?


    waarom werkt het niet? heeft et weer met hostnet temaken? HEeft iemand ervaring hiermee?

    Ik sta open voor projecten.
    Ik sta ook tehuur als scripter
    PM voor meer informatie

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • (Heel) strict genomen moet na Location een volledige URL volgen, probeer het daar eens mee.


    Daarnaast maakt een header() aanroep deel uit van HTTP headers. Deze moeten voor wat voor output dan ook verstuurd worden of je moet alle output (van in ieder geval voor dat moment) bufferen.


    Beginnen met het bufferen van output net voor het moment dat je een header verstuurt is mogelijk (en in dit geval, waarschijnlijk) niet genoeg... Dit moet echt vanaf het begin, of je zorgt voor een duidelijke scheiding tussen de uitvoer van PHP acties en het afdrukken van een pagina.


    De eerste methode is makkelijker, maar er is dan een groter gevaar voor "spaghetti code" omdat je minder gedwongen wordt een en ander gestructureerd aan te pakken :).


    Heb je het melden en weergeven van fouten al aangezet? Grote kans dat hierna de aloude / welbekende foutmelding "headers already sent" voorbij komt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!