Ark Survival Envolved

  • Beste,


    Mijn zoontje heeft enkele dagen geleden Ark Survival Resolved gekocht op onze MacBook. Een grote teleurstelling want hij krijgt helemaal geen beeld... Nu op zoek naar een oplossing. Wie o wie heeft er tips om mijn zoon als nog dit spel te kunnen laten spelen. Ik ben bang dat het aan de videokaart ligt die het niet aan kan...

    Enkele gegevend over de MacBook:



    2,4 GHz Intel Core 15
    4 GB 1333 MHz DDR3
    Intel HD-video 3000 384 MB


    Alle tips welkom en alvast reuze bedankt voor de moeite!


    groetjes!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Welkom op het forum!


    Misschien is het handig als we nog enkele andere gegevens krijgen:


    - Wat is geen beeld? Een zwart scherm of start het programma helemaal niet op?


    - Zijn alle drivers up-to-date?


    - Is de Mac versie van het spel aangeschaft? Origineel is hij als Windows uitgekomen en ik geloof pas sinds een maand voor Mac en Linux verkrijgbaar. Een Mac kan over het algemeen geen .exe bestanden uitvoeren. (Zijn wel omwegen voor)


    Wat ik kan zien moeten die specificaties genoeg zijn, al zijn ze wel het minimum.

  • Ik weet 100% zeker dat dit niet gaat werken, op mijn PC met een HD7950 is het spel net speelbaar met 40 FPS.. laat staan met een geïntegreerde GPU.



    Je zult hier toch echt een goede videokaart voor moeten hebben, vooral nu, nu het nog totaal niet geoptimaliseerd is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!