Hoverboard Online

  • Beste leden,


    Het leek me leuk om het volgende met jullie te delen.
    Ik wilde altijd al een Segway hebben, maar ik vond het de prijs niet waard en vond het maar een onhandig ding met de stuur.
    Wellicht hebben een aantal van jullie dit al gezien,
    er is een Segway uit zonder stuur voor €389,- genaamd de Hoverboard online.
    Link: Hoverboard Online
    Ik heb de mijne besteld, en binnen een half uur kon is er goed op rijden.
    Ik heb hem nu al een maandje en ik rijd er elke dag op.
    Eerst dacht ik dat hij snel kapot zou gaan, maar gelukkig was dit niet het geval.
    De bezorg termijn is +- 10 werkdagen wat heel snel is.


    Ik heb de Hoverboard - Baymax
    Link: Hoverboard in actie


    Laat me weten wat jullie hiervan vinden, welke kleur jullie zouden nemen, wat jullie van de prijs vinden, en wat jullie van de board zelf vinden.



    Met vriendelijke groet,


    Milan Khan

  • Zelf had ik het ook al gezien via verschillende YouTubers, echter is het wel interessant dat iemand hier in Nederland een markt ervoor heeft opengezet.


    Vooral omdat je het op Amazon goedkoper kan vinden, uiteindelijk haalt elk bedrijf zo'n hoverboard van een Chinees bedrijf en verkoopt weer duurder door. Zo heb je hoverboards van $1000 + en sommige van $320.

  • Vreemd, het domein is pas sinds eergister geregistreerd en je hebt hem al via daar besteld ;)


    Reclame wordt niet gewaardeerd.

    Dit had een actie van mij kunnen zijn.


    Toch na wat research gedaan te hebben zijn deze dingen best cool. Je kan er 12 miles mee rijden en ze gaan nog redelijk snel ook. Maar toch wacht ik nog even met deze redelijk nieuwe ontwikkeling omdat er super veel van dit soort concepten worden gemaakt...

  • vraag me dit af, bij die site kosten ze 389 en bij bol kosten ze 540, LINK BOL (heet trouwens board - mini segway)


    dus vraag me af of het echt is of een oplichting en hoe kan die site het zo goedkoop aanbieden Vergelijken met bol?

    Is geen moeilijke opgave, Bol.com is sowieso al een vrij dure webwinkel. Tevens kan een webshop een dropshipping hebben of tegen inkoopprijzen kopen.


    Hoeft dus niet direct oplichting te zijn, vind het een beetje kort door de bocht om het direct als opichting te zien.

  • De site heeft prestashop als standaard thema, zal dus waarschijnlijk niet van goed kwaliteit leveren.
    Bij bol.com zijn ze inderdaad duurder, dit zal dus wel met kwaliteit te maken. En in het filmpje ging het kapot door een sprong van 15 cm of minder.


    Dat ze verschillende kleuren hebben en dat dan batman of ironman model noemen, heel apart.
    En als je reclame maakt voor je site, ontwikkel hem eerst goed af. Verder ziet je topic er echt uit als zo een
    rtl5 reclame. Levertijd 10 werkdagen en dit met postnl en ook geen Ideal dus is dit geen zakelijk leverancier, er klopt hier iets niet? Lijkt me dat de op leveraar geld als tussenpersoon pakt en dan doorstuurt naar de echte leverancier.


    Verder bespaar je zelf 389,00 euro door te lopen of fietsen.

    Code
    Streetgun.net -> Terug aan de top!

    Bewerkt 3 keer, laatst door hicham ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!