Error - Wordpress

  • Hey.


    Ik heb de thema zerif voor mijn wordpress gebruikt.
    het gaat om de website www.nojudgment.nl
    groot probleem , krijg error.
    Nu heb ik gegoogeld , en meer mensen hadden er last van .
    maar kom er niet helemaal uit.
    heb via een andere wordpress zelfde thema gepakt, en die index maar gekopierd, omdat het daar aan moet liggen.


    Check mn site www.nojudgment.nl
    dan zie je de melding.
    Hij moet zaterdag online zijn :(

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik kan de header.php niet erbij doen staat bestandsextensie is ongeldig ..
    Hierbij

  • Index maar je hebt ook een home.php als je die ook nog nodig bent ? :

  • Volg eerst de stappen van mijn blog.


    Als je het probleem nog steeds niet gevonden hebt dan mag je je lichtelijk zorgen beginnen maken, hier is wat gek aan de hand. Een volgende stap zou zijn om WP_DEBUG aan te zetten. Deze instelling zorgt er voor dat je foutmeldingen te zien krijgt, standaard toont WordPress geen foutmeldingen, het zou de bezoeker tenslotte alleen maar storen. Hiervoor moet je het bestand wp-config.php bewerken, dit bestand staat in de hoofdfolder van je WordPress installatie. Onderaan dit bestand zal je

    PHP
    define( 'WP_DEBUG', false );


    zien staan, false verander je door true, vanaf nu zal je foutmeldingen te zien krijgen die je vast meer kunnen vertellen over je probleem.

  • gedaan


    dit zegt ie nu


    Strict Standards: Declaration of EPA_List_Table::bulk_actions() should be compatible with WP_List_Table::bulk_actions($which = '') in /home/nojudgme/public_html/wp-content/plugins/easy-photo-album/EPA_List_Table.php on line 29 Parse error: syntax error, unexpected 'zerif_jetpack_setup' (T_STRING) in /home/nojudgme/public_html/wp-content/themes/zerif-lite/inc/jetpack.php on line 1

  • Ik kan wel engels, maar ik heb geen idee hoe ik plugins uit moet zetten ..
    Nja ook mijn engels is niet bijzonder oke.
    maar heb almeerdere sites gehad maar nog nooit zoveel problemen als nu

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!