Games gezocht!

  • Hallo,


    Ik ga een 2e hands game webshop starten.
    Ik heb al een aardige verzameling alleen voor een webshop heb ik uiteraard veel meer games nodig.
    Het is de bedoeling dat ik echt bodemprijzen ga verkopen dus daarbij hoop ik me te kunnen onderscheiden bij concurenten.


    Ik denk dat hier op deze community ook veel gamers zitten en die hebben vast nog wel een verzameling games die niet meer gebruikt worden.
    Je kan dan uiteraard niet verwachten dat ik de hoofdprijs kan betalen voor de games, dus heb jij games liggen waarvan je denk die gebruik ik toch niet meer!
    Dan kan je mij mailen!


    Ik ben vernamelijk opzoek naar volgende games:


    - PS4 games
    - Ps3 games
    - Xbox360 games
    - Xbox one games
    - Psvita games
    - Wii games
    - psp games


    Mocht je geinteresseerd zijn in het concept wat ik ga starten kan je me via skype benaderen.
    Webshop is momenteel in opbouw en ik verwacht dat deze binnen aantal weken online gaat..

  • Zoek je games van elke categorie? Ik begrijp dat je niet hoofdprijs zal betalen maar wat onderscheid jou dan wel van het feit dat gamers ook bijvoorbeeld naar GameMania kunnen gaan en daar hun spel kunnen verkopen?


    Het is ook volgens mij zo dat je met 2e handse Xbox games niet online kunt, bij COD etc kun je dan alleen local spelen. Dit is zo omdat je een online code nodig hebt die je alleen bij aankoop van nieuwe spellen krijgt.

  • Ik denk dat het beste is, dat je zoiets als Kinguin en G2Play gaat doen.
    Nieuwe games die online te koop zijn snel en via mail de activatiecodes verzenden.


    Natuurlijk ga je dan wel de zwaarste concurenten te lijf. Maar dit lijkt me nog steeds de beste optie.
    Ook omwille dat 2ehands games niet altijd meer online te spelen zijn.
    En in deze tijd, speel je bijna alle games online.

  • @ferhat.rocks ik heb je gemaild!


    @Reza Waar ik mij in onderscheid, inprincipe niet uiteraard.. Maar ik wil proberen de prijzen goedkoper aan te kunnen bieden dan concurrenten, wat betreft online gaan met games heb je inderdaad bij andere consoles dat probleem.. (niet bij allemaal maar dat wordt er dan ook netjes bij vermeld)


    @J.Hermans Wat betreft dat design is inderdaad erg mooi, maar dit is ook nog maar een paar uurtjes werk tot nu toe en opzich wil ik het niet heel erg groot aanpakken maar gewoon leuk om erbij te doen, het zal namelijk niet mijn inkomen worden en het lijkt mij erg leuk om een webshop te beheren, Op mijn werk maak ik namelijk veel webshops en daarom lijkt het me ook leuk en goed om het ook van de andere kant te zien.

  • Hallo,


    Ik heb een grote collectie PC games (oude klassieke).
    Als je er ook interesse zou in hebben later mag je mij zeker contacteren!
    Ze mogen allemaal weg voor een kleine prijs!


    Helaas heb je die niet nodig. Maar binnenkort zal ik wel PS3/PS4 games hebben voor je!



    Met vriendelijke groeten,


    A.Tytgat

  • @A.Tytgat Ondertussen contact gehad met jou, moet wel goedkomen denk ik!


    Ik ben ondertussen weer stuk verder gegaan met de webshop en het begin opzich al aardig op te schieten.
    Dingen die er nog op komen is blog, een betere checkout pagina.


    Heeft iemand verder nog ideeen?


    Ik ben ondertussen ook nog bezig met een betaalmethode, ik wil alleen geen zakelijke rekening openen, omdat ik niet zeker van ben hoelang ik dit blijf doen.
    Heeft iemand het voor elkaar gekregen hier zonder een zakelijke rekening ideal te koppelen met hun webshop?

  • Hallo,


    Verkoop je enkel games of ook de consoles? Ik heb namelijk nog een psp liggen die aan het stof happen is. Ik heb daar uiteraard ook een paar games bij. Stuur maar een pm als je interesse hebt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!