Resharper ervaringen

  • Hallo,


    Ik ben pas begonnen met C# uit verveling, en omdat ik het tijd vond om iets nieuws te leren.


    Heeft er hier iemand ervaring met Resharper?


    Ik gebruik al phpstorm en webstorm. En weet dat jetbrains me niet teleur zal stellen.
    Maar omdat dit slechts een toevoeging is aan visual studio, zover ik kan begrijpen.
    Vraag ik me af of dit de centen waard is voor iemand die hobbymatig met C# bezig is.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Visual studio doet al al het werk dat je wilt dat het doet.


    Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik iets anders nodig heb voor C#.



    Vooral niet uitgeven als je hobby matig bezig bent, leer eerst visual studio kennen dan zal je je verbazen dat dit niet IE kwaliteit is :p

  • Ik kreeg van iemand gezegd dat ik voor resharper moest kijken. Juist omdat ik er niet veel mee bezig ben. Het zou het een en ander makkelijker voor mij maken.


    Ik werk dagelijks met PHPstorm, en dat bevalt mij wel.
    Het maakt het werken met PHP inderdaad makkelijker.
    Maar toen ik thuiskwam en resharper ging checken, zag ik dat het slechts een toevoeging is op visual studio.
    Ik vind visual studio al duidelijk genoeg, dus vandaar dat ik ging twijfelen.


    Ik weet verder ook niet wat resharper toevoegt, vandaar mijn vraag hier.


    @ismail123 , ik heb een boek met bijna 900 pagina's gevolgd over C#. En ik ken het programma ondertussen wel een beetje.
    Maar toen die maat van mij het erover had ging k ervanuit dat het een IDE zou zijn, en niet slechts een toevoeging op visual studio.

  • @r8934


    Als je ermee werkt dan weet je vanzelf wel of je wat functionaliteiten mist of niet.


    Ik ben niet tekort geschoten met visual studio, maar iedereen heeft een eigen voorkeur.


    Met praktijkervaring kom je er het beste achter of je nog een toevoeging nodig hebt

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!