Maffia site te koop http://www.kingmaffias.maffiastarter.nl/

  • Beste Webmaster(s)




    Te koop wegens tijdgebrek staat kingmaffias.maffiastarter.nl/ te koop.



    Kingmaffias is een online rpg game. De website is werdt opgezet in begin 2014 en heeft zeker de potentie om een snelle groei te maken.



    Enkele facts:
    *Design is schitterend en heeft een zeer groot nieuwschierigheids gehalte waardoor zeker wel 70% van de bezoekers registreren.
    *Uitbreiding is gemakkelijk dankzij de winst die de site maakt.
    *Zeer uitgebreide admin met:
    -Account instellingen/wijzigen (Zeer uitgebreid).
    -Nieuwsbrieven versturen & advertise programma voor banners.
    -Admin / mod aanmaken
    -Cms nieuws toevoeg systeem. (Voor zowel de index als ingame)
    -En nog enkele andere "standaard" opties zoals account verwijderen/bannen etc.
    Inkomsten zijn te halen uit:
    -Vip members
    -Credits verkopen
    Al met al een complete website met een goede inhoud en zeer uitgebreide admin.



    ======



    Pagerank = 1
    inkomsten: Een totaal van 18.2 Euro In de afgelope twee maanden (Nog niet uitbetaald dus bij aankoop site krijg je die ook derbij)
    Voor bewijs zie hier i.imgur.com/qf3IOIL.jpg?1



    Screen ingame: kingmaffias.maffiastarter.nl/g…s/screenshots/screen7.png






    U krijgt.. de websie zoals u hem nu ook online ziet staan dus ook met database




    =====
    Voor meer infomatie of uw bod stuur me prive bericht
    Bod mag echter ook hier geplaatst worden.


    Start bieden 1€
    Opbieden met 1€



    Bij een fair gegeven bod , gaat hij de deur uit.



    Met vriendelijke groet
    Khaled el sheikh

  • Hmm las de startpost en had wel interesse maar idd mag niet door verkocht worden dus de koper heeft er volgens mij ook niks aan. Jammer dat dit soort dingen elke keer worden aangeboden terwijl het niet eens mag.
    Maar goed, das mij mening. Succes er mee

  • Hallo,


    Topic gaat op slot tot er mij of een ander teamlid een bewijs is gegeven dat je toestemming hebt om dit te verkopen.
    Zie de algemene regels van hun hiervoor op http://www.maffiastarter.nl/?p=voorwaarden



    Code
    -	Het is niet toegestaan een account op maffiastarter.nl te delen, te verkopen of over te dragen aan derden zonder toestemming te vragen aan maffiastarter.
    -	Indien u een fout heeft gevonden in de codering dient u dit meteen te melden aan maffiastarter.[via contact]


    Met vriendelijke groet,


    A.Tytgat

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!