Omzetten website - iPad App

  • Goedemiddag,


    Ik ben opzoek naar een Apple expert, en dan met name een persoon die verstand heeft van iPad (apps). Ik ben bezig met een showcase voor onze buitendienst en wil een website om laten zetten naar een simpele app. Het gaat hier om HTML pagina's gecombineerd met CSS en JavaScript. Het enige dat moet gebeuren is dat er een app komt van deze pagina's. Er is geen online koppeling en dit moet er dus ook niet inkomen. De app moet offline te gebruiken zijn (het liefst zonder cache geheugen, maar gewoon volledig offline).


    Graag hoor ik van iemand in hoeverre dit mogelijk is. Laat je e-mailadres even achter in een PM, dan neem ik daarna contact met je op voor een gedetailleerdere omschrijving van mijn probleem.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    Dit is waarschijnlijk niet mogelijk volgens apple's zijn richtlijnen.


    "2.12 Apps that are not very useful, unique, are simply web sites bundled as Apps, or do not provide any lasting entertainment value may be rejected"


    Men moet/kan gewoon jouw website bezoeken :)


    Tenzij deze bruikbaar en uniek is, wat niet typisch een website is.


    En ja dat wat je zegt is mogelijk met phonegap als je nog de website een mobile opmaak wilt geven kun je met ionic gaan "bootstrappen"

  • @ismail123


    Bedankt voor je bijdrage. Ik weet echter zelf dat er een app is waarmee je eigen gemaakte apps op je Tablet kunt zetten. Het gaat om onze buitendienst; de mensen die langs de klanten gaan en hiervoor heb ik dus een showcase nodig (zodat ze de klant mee kunnen nemen door onze producten).


    Er werken hier slechts 3 mensen; dit betekent dat ik de app wil installeren op deze 3 tablets, zodat zij dit kunnen gebruiken om naar potentiële klanten te communiceren.


    Waar het mij dus specifiek om gaat is dat ik van een website een app kan maken; hoe ik deze app vervolgens ga verwerken is verder geen belangrijke kwestie.

  • Je moet alleen eerst een iOS developer key invullen vooraleer je de app kunt downloaden via PhoneGap.


    But plans have changed, we gaan het simpeler aanpakken. We gaan het via een simpele browser doen en proberen de content ook offline beschikbaar te maken.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

    Ik ben wel benieuwd hoe jullie de content offline beschikbaar zullen maken zonder een app(of met). En dat dit beschikbaar zou zijn op mobiel!


    Deel je dit met ons als het af is hoe je het gedaan hebt? Via een blog?

  • Ik ben wel benieuwd hoe jullie de content offline beschikbaar zullen maken zonder een app(of met). En dat dit beschikbaar zou zijn op mobiel!
    Deel je dit met ons als het af is hoe je het gedaan hebt? Via een blog?

    Het offline beschikbaar maken van een website is in eerste instantie niet het probleem. Hier zijn verschillende (betaalde) apps voor te vinden binnen de App Store. Het probleem waar ik verder tegenaan loop is dat het om een showcase gaat voor onze potentiële klanten. Onze buitendienst beschikt over iPads, waardoor er momenteel wel een adres-, status,- en bookmarkbalk weergegeven worden als je de pagina bezoekt.


    We zijn nu naar een mogelijkheid aan het zoeken om deze balken onzichtbaar te maken en zo de showcase volledig 'Full Screen' te kunnen laten zien aan de klant.


    Bij ons is het namelijk van belang dat het een professionele uitstraling heeft zonder extra's. De showcase moet centraal staan en elke vorm van afleiding hiervan moet geëlimineerd worden.


    Mocht iemand tips hebben over de opties om bovenstaande balken weg te werken, hoor ik dit graag van diegene. Mocht je iemand kennen die mij hier mee zou kunnen helpen wil ik je vragen om mij een berichtje te sturen met de contactgegevens van deze persoon zodat ik even kan mailen / bellen.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!