Virtual Tour

  • Hallo allemaal,


    Ik ben bezig met een virtual tour in javascript. Mijn code tot zover:



    Nu wil ik graag dat de rode vlakjes op hetzelfde punt zitten elke keer als je ronddraait. Dit is nu niet het geval. De offset zal blijven oplopen en zal na de eerste keer niet meer verschijnen in de viewport. Al verschillende methodes geprobeerd. Onder andere om te checken of de box de maximiale breedte van de afbeelding heeft overschreden en dan de offset aan 0 te stellen. Dit werkte niet, omdat de muispositie niet per pixel wordt geregistreerd en het vlak dus telkens op een andere plek verscheen.
    Ik ben nu een aantal uren bezig, maar kom er niet uit. Iemand een idee of een hele andere aanpak?

  • Ik zal het proberen duidelijker te verwoorden. Het is zo dat ik het voor elkaar gekregen heb om de panorama rond te laten draaien. Je kunt dus met je muis erdoorheen swypen.


    Om het echt een virtual tour te maken wil ik nu ook dat er vlakjes op het beeld komen zodat je door kan klikken naar het volgende plaatje. Deze moeten enkel wel in de gangpaden terecht komen en elke keer op dezelfde plek.


    Op dit moment veranderen ze iedere keer van plaats, omdat de bewegingen niet per pixel geregistreerd worden. Daarom zal de offset altijd op een andere plek op 0 gezet worden.


    Demo verstuurd. ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!