Ultra-HD televisie

  • Hey,


    Wie heeft hier een zo'n ultra hd televisie? Ik ben zelf aan het kijken maar ik ben aan het twijfelen vooral omdat hier in NL je blij mag zijn met een HD kanaal.
    Dus wie heeft er ervaring mee. Aanschaffen of toch maar niet?


    PS: mocht je een goedkope winkel kennen mag je het natuurlijk ook melden :thumbup:

  • Hallo,


    Ikzelf heb sinds een dik half jaar een nieuwe LG tv (47LA7408)
    Dit is geen 4K (ultra HD) maar wel een HD tv.



    Ikzelf ben er zeer tevreden van, alles is helder en levensecht. Het pluspunt eraan is dat er smart op zit, zo kan ik mijn muziek streamen via dlna of spotify. Of een film bekijken via netflix. of nog veel meer...
    Dit allemaal ook bediendbaar via LG app.


    Ik was ook van plan om een 4K tv te kopen, maar de verkoper had mij overtuigd om dit (nog) niet te doen. Er zijn te weinig apparaten ( of games op bv ps4) die dit al ondersteunen. De Telenet digicoder ondersteunt dit bijvoorbeeld ook nog niet. Waarom dan al kopen?
    Zo heeft hij mij overtuigd. Het kost toch nog redelijk veel.


    Mijn volgende tv zal waarschijnlijk wel 4K worden.



    PS: enigste begin nadeel was alleen de afstandsbediening. Die is zonder cijfers en moet je richten naar de tv. Maar dat kom je rap gewoon.


    Met Vriendelijke Groeten,


    A.Tytgat

  • 4K televisie kopen is nu nog niet aan te raden. Zijn nu nog belachelijk duur terwijl er nog niks beschikbaar is in 4K. Je kunt beter daar even mee wachten tot er meer beschikbaar is. Dan zal de prijs ook lager zijn, dus bespaar je ook nog is geld ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!