Problemen met host

  • Hallo,


    Ik heb problemen met een hostingprovider. Al enkele maanden krijg ik op ferhatremory.be de volgende foutmelding:
    This IP is being shared among many domains.To view the domain you are looking for, simply enter the domain name in the location bar of your web browser.
    Ik heb hier al meerdere keren de eigenaar aangesproken. Eerst per support, dan per Sociale Media. Eerste keer zei hij dat het gewoon goed was. Dan kon in een lange tijd amper op het net en nu ik terug zin had in development e.d. zie ik nog steeds de error.


    Heb dan vorige week gemailed naar de support, geen antwoord. Een dag later wilde ik dan hun site checken (itthosting.nl) en zag dat deze offline was / is.
    Vandaag (een week later) check ik weer hun site, nog steeds offline. Ik heb dan downforme gedaan, deze zei dat itthosting UP was. Ik heb dan via een proxy gekeken en inderdaad, deze is gewoon online.


    Ik heb nog een hostpakket voor een 3 tot 4-tal maand en enkele domeinen. Ik kan zelf niet in de directadmin, want deze is ook offline, alsook de FTP.


    Wat kan ik doen tegen hen want ik vind dit zeker niet professioneel.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    Eerst en vooral denk ik dat er iets mis was met je dns instellingen van je domein. Of een instelling in directadmin.


    Je zal waarschijnlijk door hun firewall geblokkeerd zijn.


    Ik zou het je aanraden om een andere hoster te zoeken. Eentje doe meer support en uptime aanbied dan deze die je nu hebt.


    met vriendelijke groet,


    A.Tytgat

  • Nee niet bij lars. Lars is geen eigenaar meer, maar Mark. Als je de servers niet kunt bereiken, maar via een proxy wel is je ip geblokkeert in hun firewall, dit gebeurt als je 4/5 keer foutief inlogt op hun sites en servers of wanneer je de te veel verkeer er door heen stookt. (Zelf ook ervaring mee). Je kunt het beste hier op ICTS met Mark Remijn contact opnemen of via zijn skype.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Ik heb antwoord gehad van Mark nadat hij dit topic zag. Hijzelf is in buitenland en liet hij iemand anders tijdelijk alles doen. Echter loopt dit in het 100 e.d. Ik heb tevens ook niet foutief ingelogd, het zou kunnen omdat ik een IPv6 heb dat ik er niet opgeraak.


    Laat dit topic open zodat ik het nog kan updaten

  • Toch maar even reageren, maar dit topic slaat echt kant nog wal (ik reageer hier als persoon, even los van itthosting).Laat ik even beginnen dat Ferhat een verbinding heeft met enkel IPv6, dit is namelijk de oorzaak van alle problemen maar we gaan verder.

    Citaat van Ferhat

    Ik heb hier al meerdere keren de eigenaar aangesproken. Eerst per support, dan per Sociale Media. Eerste keer zei hij dat het gewoon goed was. Dan kon in een lange tijd amper op het net en nu ik terug zin had in development e.d. zie ik nog steeds de error.


    Laten we even beginnen met het feit dat ik geen eigenaar ben van itthosting, itthosting is overgenomen door ittdesk B.V., waar ik geen eigenaar van ben, hoe graag ik dit ook zou willen Ten tweede, je hebt inderdaad contact gezocht met de support (06-03-2015 om precies te zijn), op dit moment zat ik op een plek ver weg van Nederland en was ik niet in staat om op de support te reageren laat staan op te lossen.

    Citaat van Ferhat

    Heb dan vorige week gemailed naar de support, geen antwoord. Een dag later wilde ik dan hun site checken (itthosting.nl) en zag dat deze offline was / is.


    De site is nooit offline geweest, enkel door jou native IPv6 adres kon je er niet bij, je had dit gewoon kunnen checken op isup.me


    Citaat van Ferhat

    Ik heb nog een hostpakket voor een 3 tot 4-tal maand en enkele domeinen. Ik kan zelf niet in de directadmin, want deze is ook offline, alsook de FTP.


    Deze is niet offline, maar jij kan er niet bij...........

    Citaat van Ferhat

    Update: heb dus antwoord gehad en hij zei dat dit opgelost was. Ik zei van niet, hior ik hem weer niet. Ik verlies zo maanden van mijn host en domeinen.


    Nadat ik wat wijzigingen had doorgevoerd heb ik je gevraagd of het nu wel werkt, ik zal mijzelf letterlijk even quoten uit skype wat ik de volgende dag stuurde om te controleren of het nu wel werkt:


    Citaat van Mark

    En?


    Ik weet hoe jij daaruit haalt dat ik zeg dat het opgelost is, ik vraag je of het opgelost is (misschien een cursus begrijpend lezen).


    Nogmaals, deze post is losstaand van het bedrijf gepost, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend etc. etc., dan had je de communicatie ook maar via de officiele wegen moeten aanvragen en niet mij een beetje stalken, ik heb ook vrije tijd en zodra de klok 5 uur slaat in de middag ben ik er klaar mee en houd het op voor die dag. Verder heb ik ook nog vele andere dingen te doen en ben jij absoluut niet de enige op de wereld, dus ff dimmen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!