Gratis webhosting aangeboden

  • Wat is uw KvK nummer? Ik wil graag leden erop wijzen dat het verstandig is zaken te doen met hosting bedrijven die over een KvK beschikken en een algemene voorwaarden op hun site hanteren.


    Anders heb je nog wel eens kans dat een 'hosting provider', uw werk overneemt en zelf gaat gebruiken.


    Owja en MSN? Evixo - reliable and affordable virtual private servers

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Even moeten zoeken naar de algemene voorwaarden (in het Engels.)


    Tipje. Even je AV updaten. Volgens mij geldt die 7 dagen niet meer en is dat 14 dagen.


    Ook is het eerste algemene voorwaarden die niet werkt volgens het artikel .. subsectie... of paragraaf.

  • Nederlandse website = Nederlandse AV hanteren.
    KvK = Dient zichtbaar op de website vermeld te staan (Makkelijk te moeten vinden dus)
    Wettelijke herroepingsrecht is 14 dagen (Wet verkoop op afstand)


    Oordeel: De website ziet er eenvoudig en niet uitnodigend uit. Je zoekt testers maar je website is nog niet eens af, daarnaast staat er indd dat msn gebeuren nog. Het laten testen van je pakketten is tevens je visitekaartje voor reclame, het moet mensen overtuigen om bij jou daarna hosting te bestelen. Op dit moment is dat naar mijn mening totaal niet van kracht.


    Ik zou zeggen, pak je website aan en doe een gehele check op zowel je hosting als je website.


    Gratis test hosting pakket voor onbepaalde tijd is niet uitnodigend. Mensen weten niet tot hoe lang hun hosting pakket blijft bestaan.


    Tip: Geef ze 2 weken of 30 dagen gratis. Binnen die tijd mogen ze het kosteloos annuleren (Webhosting) indien domein dienen ze die wel te betalen (Wat je zelf wilt natuurlijk).


    Zo krijgen de mensen de kans het te testen, hun geld terug te krijgen. Of het pakket te houden met daaraan na de 2 weken of 30 dagen een jaarcontract (Kan je aangeven in je AV).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!