MaffiasNextKill source

  • Ik heb een vraagje met welke php versie dit kan draaien en of het toevallig ook met een Cpanel kan werken of dat je toch de mysql moet hebben.


    mvg. mercurius


    Edit:
    ik heb nog een vraag ik heb het script nu online staan maar heb het volgende probleem als ik me registreer dan moet ik ook een bevestigingsmail krijgen maar deze verstuurd hij niet weet iemand hóe ik Dit kan oplossen.

  • Oké bedankt voor het antwoord


    Bij deze nog even een vraag hoe krijg ik het voor elkaar om in de zelfde source de bevestigings mail werkent te krijgen en ik heb een probleem met de plaatjes deze worden niet weer gegeven heb de mappen al ge chmod maar dat werkt ook niet weet iemand hier een antwoord op.


    mvg. mercurius

  • Hallo,


    Bij een nieuw script die je gedownload hebt is het verstandig om de volgende pagina's te zoeken en in te stellen:
    - Index pagina
    - install pagina ( indien die er is)
    - config pagina
    - mysql(i) pagina
    - registreer pagina
    - main pagina
    - MySQL database
    - ...


    Het is handig om deze eens op het gemak te overlopen om te zoeken naar sitenaam, e-mailscript, instellingen ect...
    Meestal als een script niet werkt nadat je het hebt geüpload zal daar ergens de fout liggen.


    Vergeet ook niet je rechten van je mappen correct te plaatsen indien dit nodig is ( denk bijvoorbeeld aan cache map,...)


    Indien je iets niet lukt om in te stellen, je nog tegen een probleem aanloopt horen we dat wel!


    Met Vriendelijke Groet,


    A.Tytgat

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!