Hoger komen in Google op een zoekwoord

  • Beste,


    Ik heb sinds januari 2015 een nieuwe website online. Ik wil graag dat wij gevonden gaan worden op het woordje 'CrimeClub' op Google. Er zijn echter een aantal concurrenten die hier al op worden gevonden.


    Hoeveel zal dit gaan kosten? Momenteel krijg ik telkens te horen dat hier geen exact bedrag aan zit en dat SEO mensen mij geen garantie kunnen bieden dat het ook gaat werken.


    Wellicht heeft er hier iemand meer verstand van die mij verder kan helpen.


    Ik begrijp dat het geld kost.


    Met vriendelijke groet,
    Twan025

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste,
    Momenteel krijg ik telkens te horen dat hier geen exact bedrag aan zit en dat SEO mensen mij geen garantie kunnen bieden dat het ook gaat werken.


    Dit is dan ook de reden dat het niet alleen gaat werken met goede keywords voor jouw content.
    Ik kan je vele dingen aanraden, iets teveel om nu uitgebreid te behandelen in dit topic. Echter raad ik je aan om vooral aan linkbuilding te doen, als kleine stap kun je jouw link hier bij ICTscripters bijvoorbeeld aanmelden. Er zijn op internet pakketten van link building te koop of zelf kun je handmatig het ook gaan proberen.


    Om te zorgen dat jouw site qua SEO in orde is zou ik meerdere SEO-checks doen op jouw site, zorg ervoor dat alles valid is qua content tot HTML en gebruikersvriendelijkheid. Houd je content actueel en blijf alles updaten. Het duurt even maar dan heb je ook een goede site. Indien je meer zou willen weten of hulp zou willen hebben, kun je mij via Skype contacteren.

  • Social media moet je zeker niet vergeten en daarvoor zeker ook adverteren. ( als je serieus bent flyers uitdelen etc)


    youtube video's maken en plaatsen ( wel oppasen als je muziek gebruikt dat het wel toegestaan is anders wordt je video geblokkeerd in alle landen of bepaalde.)


    gewoon heel erg mee gaan adverteren en misschien blog van updates of nieuwe eventen van je site dat je erop plaatst zo wordt het toch wat beter gevonden op google en alle andere zoekmachines.


    (als ik het goed heb.)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!