Nieuwe portfolio website

  • Hier een paart verbeterpunten voor je ;) :


    - Je menu is dezelfde kleur als je achtergrond. Zodra je gaat scrollen kan je het verschil niet meer zien.


    - De "Hallo, ik ben..." is een leuk idee, maar je kunt niet zien hoe lang het doorgaat. Misschien een progressbar toevoegen?


    - De knoppen in het menu zijn niet verticaal gecentreerd en zodra het scherm te klein wordt, verdwijnen ze zelfs.


    - Dat blauwe containertje met content management system, php (oo), etc. zou je mooier met jQuery kunnen maken. Bijvoorbeeld dat deze netter uitklapt en het pijltje naar beneden gaat staan.


    - Bij je portfolio wil ik ook op de afbeelding kunnen klikken om meer informatie op te kunnen vragen.


    - Als ik mijn beeldscherm vergroot trekt hij de afbeelding uit z'n fatsoen (Bij je portfolio)

  • Nog even een toevoeging aan de punten van Victor, ik vind het contact gedeelte, met mailen niet super duidelijk. Ik zou het gebied groter maken en eventueel een mailto functie toevoegen zodat contacteren makkelijker is/word. Daarnaast misschien een indicatie van wie je bent, foto of iets in die richting. Op dit moment moet je afgaan op de tekst etc, al is dat natuurlijk ook niet verkeerd!

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Ik ben het op de meeste gebieden eens met @Victor en @mentimjojo, maar ik heb ook nog een toevoeging.


    Je portfolio items zijn met een blauwe border en je projectitems zijn ook met een blauwe achtergrond. Dit is erg onverstandig, omdat blauw een bepalende kleur is; het kan problemen opleveren als er een botsende kleur in je portfolio komt (als portfolio item). Op deze manier krijg je een lelijk contrast tussen het item en de achtergrond / border.


    Die blauwe kleur kan je beter omzetten naar een meer neutrale kleur (hiermee doel ik puur op het portfolio gedeelte).


    Verder ziet het er overigens wel fris uit, ik ben alleen geen fan van het vele (in mijn opinie overmatige) kleurgebruik.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Is dat niet gevaarlijk om in je cv jou adres,email en telefoon nummer op internet te laten?


    Er zouden mensen je kunnen stalken of bellen voor reclame of post sturen.
    Etc


    Jouw website zou je cv in principe moeten zijn.
    En met misschien een compactere printbare cv

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!