Hoe maak je een afspraak aan met PHP voor de Android kalender?

  • Hallo iedereen,


    Ik ben nog altijd bezig met de webapp voor mij en mijn collega's. Ik wil er een functie in maken, dat je een bepaalde dienst direct in je agenda kunt plaatsen. Dat lukt nu niet omdat ik niet weet hoe en met welk bestandje ik een afspraak in de kalender kan aanmaken. Wat zoekwerk op Google leverde me een link op uit 2012, en dat werkt helaas niet en ook niet hoe ik het wil hebben. Met die code download je namelijk een bestandje, die open je en dan kun je hem pas toevoegen aan je agenda. Ik wil graag dat als de collega op de link drukt, dat dan meteen gevraagd wordt in welke agenda je hem wilt openen (dus niet downloaden en dus ook niet zelf handmatig hoeven te openen).


    Deze code heb ik momenteel, maar die blijft laden na het selecteren van de juiste agenda, en voegt hem dus ook niet toe: (en werkt met dat eerst downloaden en openen principe, wat ik niet wil)


    Wie of wie weet wat ik fout doe of wat ik kan doen om mijn probleem op te lossen, of wie heeft er wel een bruikbare link op Google gevonden?


    Alvast heel erg bedankt!


    Groetjes,


    Lars

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!